Ξεκινώντας από την 14η θέση, το PEUGEOT 9X8 #93 τερμάτισε 4ο, μόλις 3.525 δευτερόλεπτα μακριά από το βάθρο. Το #94 κέρδισε επίσης δέκα θέσεις στην κατάταξη για να τερματίσει στην 8η θέση.
Μετά από έναν δύσκολο αγώνα στο Ώστιν των Η.Π.Α. και την έλλειψη ρυθμού στις κατατακτήριες στο Fuji Speedway, η ομάδα Peugeot TotalEnergies κατάφερε να αλλάξει τα πράγματα, φέρνοντας και τα δύο αυτοκίνητα PEUGEOT 9X8 2024 στην πρώτη δεκάδα και επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν μπροστά σε 65.800 θεατές.
Χάρη στην εμπειρία τους, ο Loïc Duval (PEUGEOT 9X8 #94) και ο Jean-Eric Vergne (PEUGEOT 9X8 #93) κατάφεραν να αποφύγουν το χάος στον δεύτερο γύρο για να φτάσουν στην πρώτη δεκάδα. Ξεκινώντας 18ος στο grid, ο Loïc Duval κέρδισε έντεκα θέσεις και ο Jean-Eric Vergne ανέβηκε έξι θέσεις την πρώτη ώρα του αγώνα.
BUY NOW
Η δεύτερη οδηγική τους περίοδος (stint) ήταν πιο δύσκολη λόγω της πυκνής κυκλοφορίας αγωνιστικών αυτοκινήτων στην πίστα. Μετά από σχεδόν τρεις ώρες έντονων προσπαθειών σε μια πίστα με θερμοκρασία στους 40°C, παρέδωσαν τα PEUGEOT 9X8 στον Paul di Resta και τον Nico Müller αντίστοιχα, που πάλεψαν σκληρά για να διατηρήσουν θέσεις στην πρώτη 15άδα.
Με 90 λεπτά να απομένουν μέχρι την καρό σημαία του τερματισμού, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την τελευταία εμφάνισή του μπροστά από τα Hypercars. Τα PEUGEOT 9X8 #94 και #93 ήταν τότε στην 11η και 13η θέση, με τους Stoffel Vandoorne και Mikkel Jensen να βρίσκονται πλεόν στο τιμόνι.
Το #93 πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 4η θέση, μόλις 3.525 δευτερόλεπτα μακριά από το βάθρο, ενώ το #94 τερμάτισε 8ο, μόλις οκτώ χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από την 7η θέση. Και τα δύο αυτοκίνητα κέρδισαν 10 θέσεις το καθένα κατά τη διάρκεια του αγώνα των 6 ωρών. Αυτό το αποτέλεσμα παρέχει μία τεράστια τόνωση ηθικού για την ομάδα Peugeot TotalEnergies πριν από τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν στις 2 Νοεμβρίου.