To Peugeot 3008 Hybrid στον πιο διάσημο Αλπικό δρόμο της Ευρώπης

Peugeot 3008 Hybrid Alps

Η οδηγική ευχαρίστηση είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του Peugeot 3008, και ένα από τα καλύτερα σημεία του χάρτη για να τη ζήσει κανείς είναι η περίφημη Route des Grandes Alpes.

Η διαδρομή αυτή, την οποία ορίζει η ίδια η φύση εκτείνεται σε περισσότερα από 720 χιλιόμετρα. Ξεκινώντας από τις γαλλικές ακτές της λίμνης της Γενεύης, διασχίζει 17 φαντασμαγορικά αλπικά περάσματα -έξι εκ των οποίων σε υψόμετρο πάνω από 2.000 μέτρα- πριν καταλήξει στη Νίκαια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι λάτρεις της ποδηλασίας γνωρίζουν τη Route des Grandes Alpes για τις διαδρομές της, που έχουν γίνει μέρος της ιστορίας του Ποδηλατικού "Tour de France". Για τις ανάγκες αυτού του αγώνα η άσφαλτος στη διαδρομή είναι πάντα άψογη, προς τέρψιν και όσων οδηγών -αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας- αγαπούν αυτούς τους δρόμους για τις στροφές τους.

Αυτή η τουριστική διαδρομή, η οποία είναι σημειωμένη με ειδικές πινακίδες, έχει αποκτήσει παγκόσμια φήμη. Επισήμως ξεκινά από το Thonon-les-Bains και καταλήγει στη Νίκαια, αλλά μπορεί να διανυθεί κατά βούληση και στην αντίθετη κατεύθυνση. Φυσικά, η καλύτερη εποχή είναι από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο, όταν τα περάσματα των Άλπεων σε μεγάλο υψόμετρο είναι σίγουρα ανοιχτά.

Έτσι λοιπόν, αυτή η διαδρομή ήταν ιδανική για την Peugeot να αναδείξει την οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει η ολοκαίνουρια γενιά του 3008, χάρη στο άκρως αποδοτικό του υβριδικό σύστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο βενζινοκινητήρας στην πιο πρόσφατη έκδοση προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση, χάρη στη μεταβλητή γεωμετρία που βελτιστοποιεί την αποδοτικότητα του Turbo. Έτσι, προσφέρει περισσότερη ροπή, και τη διαθέσει σε ευρύτερο φάσμα του στροφόμετρου.

Αυτό δεν χαρίζει οφέλη μόνο στην απόκριση στο γκάζι και στις επιταχύνσεις εν κινήσει (ρεπρίζ), αλλά και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 - που κυμαίνονται στη νέα γενιά στα 124/127 g/km.

Παράλληλα με τους 136 ίππους του, το Peugeot 3008 Hybrid αποδίδει το μέγιστο της ροπής της (230 Nm) μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Η λειτουργία οδήγησης SPORT, που επιλέγεται από τον οδηγό, βελτιώνει περαιτέρω την απόκριση στο γκάζι, και κάνει αμεσότερη την αίσθηση του τιμονιού και πιο σπορτίφ το χρονισμό στις αλλαγές ταχυτήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο δρόμο, η λειτουργία αναγεννητικής πέδησης προσομοιώνει το φρενάρισμα του κινητήρα επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο χωρίς να χρειάζεται να πατηθεί το φρένο. Ενώ από τη μια πλευρά η ανακτώμενη ενέργεια χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας, από την άλλη για πιο δυναμική οδήγηση αρκεί να αφήσετε το πεντάλ του γκαζιού για να διαχειριστείτε την είσοδο στη στροφή.

Εδώ είναι που παίζει ρόλο το τελευταίας γενιάς Peugeot i-Cockpit, με το συμπαγές τιμόνι του που κάνει τη διαφορά. Ταυτόχρονα, η εντυπωσιακή καμπύλη πανοραμική οθόνη 21 ιντσών μεταφέρει όλες τις πληροφορίες οδήγησης στο επίπεδο της όρασης του δρόμου, συμβάλλοντας καίρια στη διατήρηση της προσοχής του οδηγού.

Αξιοσημείωτα είναι επίσης τα εμπρός καθίσματα με πιστοποίηση AGR, η οποία απονέμεται από έναν ανεξάρτητο γερμανικό σύλλογο ιατρών και θεραπευτών που ασχολούνται με την πρόληψη του πόνου στην πλάτη. Εξασφαλίζουν τη σωστή θέση οδήγησης χάρη στις πολυάριθμες ρυθμίσεις και προσφέρουν εξαιρετική άνεση χάρη στον αφρό υψηλής πυκνότητας, ενώ χαρακτηρίζονται από έναν ελκυστικό σχεδιασμό με καμπύλες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, σημαντική είναι και η συμβολή του κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6: ειδικά σε έναν δρόμο σαν τη Route des Grandes Alpes επιδεικνύει την αμεσότητά του στις εντολές από τα paddles πίσω από το τιμόνι. Το κάλυμμά του, μάλιστα, φιλοξενεί και τον ηλεκτροκινητήρα των 28 ίππων, για μια συμπαγή και αποδοτική κατασκευή.

Έτσι, "Next Level SUV" Peugeot 3008 Hybrid προσφέρει την πιο αυθεντική ευχαρίστηση οδήγησης, ακόμα και στις απαιτητικές στροφές της Route des Grandes Alpes.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ