Η McLaren έχει εξελιχθεί στη Νο1 αγωνιστική απειλή για την πρωταθλήτρια Red Bull Racing κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να… βγουν μαχαίρια στο παρασκήνιο!
Μετά τη συζήτηση για τη νομιμότητα της ευέλικτης εμπρός αεροτομής της MCL38, τώρα η προσοχή έχει επικεντρωθεί σε ένα άλλο κομμάτι του μονοθεσίου των Lando Norris και Oscar Piastri.
Ο λόγος για το σύστημα πέδησης, όπου η McLaren φέρεται να έχει επιπλέον οπές στους δίσκους, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Όλες οι ομάδες χρησιμοποιούν αισθητήρες για να καταγράφουν τις θερμοκρασίες στις ζάντες και τα ελαστικά αλλά σύμφωνα με το γερμανικό AMuS, στη Red Bull Racing θεωρούν πως υπάρχει μία επιπλέον οπή σε κάθε δίσκο – πράγμα που αν ισχύει, θα αποτελεί παραβίαση των κανονισμών.
BUY NOW
Σύμφωνα με το εν λόγω ρεπορτάζ, αυτή η επιπλέον τρύπα δίνει πρόσβαση σε ένα καλώδια για έναν επιπλέον σένσορα, που καταγράφει θερμοκρασίες στην καρδιά του συστήματος πέδησης. Και που ενδεχομένως να έχει βοηθήσει στο μοτίβο που βλέπουμε από το Μαϊάμι και μετά, όπου ο Norris έκανε «επίθεση» προς το τέλος των αγώνων.
Αυτό που λένε οι κανονισμοί, είναι πως μία λύση σαν αυτή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τις Παρασκευές στις ελεύθερες δοκιμές αλλά όχι στις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα.
Και η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ανταποκρίθηκε στις διαμαρτυρίες της Red Bull Racing αλλά έκρινε πως, τόσο στο Grand Prix της Αυστρίας όσο και στο Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, οι McLaren ήταν νόμιμες.