Μπορεί στον τελευταίο αγώνα του 2021 η Red Bull Racing και ο Max Verstappen να ευνοήθηκαν από την απουσία σταθερότητας στη διαχείριση των κανονισμών πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, όμως τώρα, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο των οδηγών, ζητούν τα πράγματα να αλλάξουν.
Η αλήθεια είναι πως αυτό το φαινόμενο παρατηρήθηκε σε αρκετούς αγώνες και κατά γενική ομολογία, αποτελεί πρόβλημα που αναζητά λύση. Δεν είναι τυχαία η αναφορά σε αυτό από τον νέο πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Mohammed Ben Sulayem.
Θα έρθουν λοιπόν αλλαγές; Η χαμένη των Εμιράτων, η Mercedes-AMG τις ζητά. Τώρα, τις ζητά και η κερδισμένη Red Bull Racing, διά στόματος του ειδικού συμβούλου για θέματα Formula 1, Helmut Marko.
BUY NOW
Ο Αυστριακός μίλησε στο ServusTV και έκανε και αναφορά στον “παλιόφιλό” του Niki Lauda: «Έχουμε νέο πρόεδρο στη FIA κι όσα έχουμε ακούσει από εκείνον έως τώρα, ακούγονται καλά. Θέλει να καινοτομήσει και νομίζω πως θα έπρεπε να σκεφτούμε το motto που είχε σκεφτεί ο Niki Lauda – ‘αφήστε τους να αγωνιστούν’. Αυτό πρέπει να αποτελεί εκκίνηση. Δεν υπάρχει σταθερότητα στις αποφάσεις και γι’ αυτό, έχουμε την αίσθηση πως όλα δείχνουν τυχαία. Οι κανονισμοί πρέπει να είναι πιο ακριβείς αλλά παράλληλα, οι αγωνοδίκες πρέπει να εκφράζονται πιο ξεκάθαρα και να παίρνουν καλύτερες αποφάσεις. Πρέπει να ξέρουμε πως αν κάνουμε αυτό ή εκείνο, θα λάβουμε αυτή ή εκείνη την ποινή».
Παράλληλα, ο Marko συντάχθηκε με τον διευθυντή της Mercedes-AMG, Toto Wolff, σε κάτι ακόμα. Στον περιορισμό ή ακόμα και την απαγόρευση της επικοινωνίας με των διευθυντών των ομάδων με τον αλυτάρχη των αγώνων, Michael Masi. Πράγμα που επίσης είναι στο τραπέζι ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2022 αρχίζει από την πίστα Sakhir, στο Μπαχρέιν, στις 20 του Μαρτίου. Μέχρι τότε θα έχει ολοκληρωθεί και η έρευνα της FIA για όσα έγιναν στα ΗΑΕ, η οποία δεν αποκλείεται να φέρει και αλλαγές σε διαδικασίες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ