Η ατμόσφαιρα, το πλούσιο θέαμα, οι χιλιάδες θεατές και οι καλοκαιρινές καιρικές συνθήκες μετέτρεψαν την 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” σε μια γιορτή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Πρωταγωνιστές, βέβαια, στον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και στο δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar ήταν οι αγωνιζόμενοι, οι οποίοι προσέφεραν θεαματικές εικόνες στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού οι οποίοι για ακόμη μία χρονιά έδωσαν το παρών στην Κύμη.
Την αγωνιστική δράση στην 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” άνοιξε η Ομάδα Ν, ταχύτερος όλων και νικητής ήταν ο Γιώργος Θανάσης (Μitsubishi Lancer), με τον Μηνά Μπενή (Μitsubishi Lancer), να τερματίζει στη δεύτερη θέση μη μπορώντας να ακολουθήσει τον ρυθμό του πρωτοπόρου. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιώργος Κεχαγιάς με Mitsubishi Lancer). Στην Ν2 είχαμε τρομερή μάχη μέχρι το τέλος. Οι Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) και Βίκτωρας Ρέκκας (Citroen Saxo), πάλεψαν κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία στροφή για τη νίκη, με τον πρώτο να επικρατεί για μόλις 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το βάθρο της Ν2 συμπλήρωσε ο Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106). Νικητής στην Ν3 αναδείχθηκε ο Μάριος Αβραμίδης (Honda Civic Type).
BUY NOW
Στην Ομάδα Α η μάχη που έγινε όλο το Σαββατοκύριακο μεταξύ του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort) και Βασίλη Μπάτζανου (Citroen Saxo) κράτησε το ενδιαφέρον των θεατών αμείωτο. Στο πρώτο ανέβασμα ο Ευθυμίου ήταν ταχύτερος αλλά ο Μπάτζανος τον ακολουθούσε στενά καθώς φαινόταν πως θα μπορούσε να κάνει την ανατροπή. Στο δεύτερο και καθοριστικό ανέβασμα ο Μπάτζανος έκανε την αντεπίθεση αλλά δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη καθώς ο Ευθυμίου επικράτησε για μόλις 73 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Ευθυμίου ταυτόχρονα ήταν νικητής στην Α8, με τον Μπάτζανο να κερδίζει την Α6. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106). Νικητής στην Α7, αναδείχθηκε ο Νίκος Αργυράκης (Peugeot 106).
Στην Ομάδα Ε, κυρίαρχος ήταν ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Β), ο οποίος επικράτησε και στην Ε10. Πίσω από τον νικητή Χατούπη, βρέθηκε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος (Ηonda Civic EK4), ο οποίος με τη σειρά του κέρδισε την Ε11. Ο Αντρέας Ντόφης (Ford Escort MK2), συμπλήρωσε το βάθρο της Ομάδας Ε. Νικητής στην Ε12 ήταν ο Σπύρος Χαρμαντάς (BMW Μ3 Ε36), με τον Γρηγόρη Σταματίου (Peugeot 106), να είναι ο νικητής στην Ε9.
Στη Formula Saloon, για ακόμη μία χρονιά νικητής αναδείχθηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο οποίος έκανε επίδειξη ισχύος με το Ford Fiesta. Ο πολυπρωταθλητής της Formula Saloon πήρε μία άνετη νίκη σε έναν αγώνα που σημαίνει πολλά για αυτόν. Πίσω από τον Ηλιόπουλο βρέθηκε ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer), με τον “ΚΑΝΕΛΛΟ” (Peugeot 106) να συμπληρώνει το βάθρο αλλά και να είναι ταχύτερος στην FSA2L. Στην FST2 νικητής αναδείχθηκε ο Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MK2, ενώ στην FSA νικητής ήταν ο Γεώργιος Αντωνίου (Mazda RX8).
Στα Ιστορικά, νικητής αναδείχθηκε στην κατηγορία 1+2 ο Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), με τον Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 E30), να κερδίζει την κατηγορία 3+4.
Αφήσαμε σκόπιμα τα Crosscar για το τέλος καθώς αυτά έκλεψαν τις εντυπώσεις! Για πρώτη φορά σε Ελληνική Ανάβαση οι θεατές είδαν τα θεαματικά αυτά αγωνιστικά οχήματα να παλεύουν με το χρονόμετρο ενώ και οι αγωνιζόμενοι οι οποίοι βρέθηκαν πίσω από τα πηδάλια τους το ευχαριστήθηκαν με το παραπάνω. Η μάχη για τη νίκη δόθηκε μεταξύ των Γιάννη Χεκιμιάν (Lahoz Speedcar) και του Παναγιώτη Καταϊτζή (Yacar Cross Calvino Sport), Βαγγέλη Γεωργούλας (Lahoz Speedcar). Ο Χεκιμιάν ήταν ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα και έχτισε μία διαφορά ασφαλείας από τον Καταϊτζή που παρότι προσπάθησε στο δεύτερο πέρασμα, δεν κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Γεωργούλας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ