Μετά από μία απογοητευτική εμφάνιση στη Monza, η Red Bull Racing κινδυνεύει πλέον να χάσει και τους δύο παγκόσμιους τίτλους.
Κι αν στους οδηγούς ο Max Verstappen έχει ακόμα ένα μαξιλαράκι 62 πόντων έναντι του Lando Norris, στους κατασκευαστές η McLaren έχει πλησιάσει πλέον σε απόσταση αναπνοής – στους 8.
Η γλώσσα του σώματος του Ολλανδού, όλο το τριήμερο στο «Ναό της Ταχύτητας», τα έλεγε όλα. Η RB20 ήταν ασταθής και δυσκολοδήγητη, με τα προβλήματα ισορροπίας να οδηγούν στη χειρότερη φετινή της βαθμολογική συγκομιδή. Ο Verstappen εκκίνησε έβδομος και τερμάτισε έκτος ενώ ο Sergio Perez εκκίνησε και τερμάτισε όγδοος.
BUY NOW
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν αυστηρός στις δηλώσεις του, καλώντας τους «ταύρους» να βρουν λύσεις στα κακώς κείμενα και να του δώσουν ξανά ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Και παρότι απαντώντας σε σχετική ερώτηση μας σχετικά με το πόσο μπορεί η ίδιος να βοηθήσει την ομάδα με υποδείξεις, feedback και ιδέες υποβάθμισε το ρόλο του, ο Helmut Marko έκανε το ακριβώς αντίθετο!
Ο ειδικός σύμβουλος motorsport της Red Bull αποκάλυψε πως ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας όχι απλά συμβάλει σημαντικά στην προσπάθεια ανάκαμψης αλλά εντόπισε και την πηγή προβλημάτων!
Ο Αυστριακός είπε στο Sky Deutchland: «Ο Max δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την ικανότητά του να πιέζει στο όριο, διότι το μονοθέσιο δεν του το επιτρέπει. Αντιδρά απρόβλεπτα. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που έχουν προκαλέσει τα προβλήματά μας. Κάποια στιγμή, με τις αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο χάσαμε τη σωστή ισορροπία και μαζί την ταχύτητά μας. Αποφασίσαμε να γυρίσουμε προς τα πίσω ώσπου να βρούμε το σημείο που πήραμε τη λάθος στροφή στην εξέλιξη της RB20».
Σε δεύτερη συνέντευξή του, στην De Telegraaf, εστίασε στη συνεισφορά του Verstappen: «Ο Max εντόπισε το Σάββατο που ακριβώς είναι η αδυναμία του μονοθεσίου. Και μαζί με τους μηχανολόγους μας, πάρθηκε η απόφαση για το πως να βελτιώσουμε το μονοθέσιο και να το κάνουμε ξανά ανταγωνιστικό».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ