Ο Ισπανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 έθεσε πρόσφατα σε δημοπρασία τη συλλεκτική του Ferrari Enzo, και με αυτή την αφορμή ρίχνουμε μια ματιά στα υπόλοιπα συλλεκτικά sportscars που του ανήκουν.
Ο 42χρονος Alonso συμμετείχε με αναρίθμητους κατασκευαστές σε σχεδόν όλες τις κορυφαίες μορφές του παγκόσμιου motorsport -από τη F1 και τις 24 Ώρες του LeMans μέχρι τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης και το Ράλι Ντακάρ- και αυτό του έδωσε πρόσβαση σε ορισμένα από τα σπουδαιότερα σύγχρονα supercars του πλανήτη.
Πριν λίγες μέρες έγινε γνωστό ότι ένα από τα αυτά, η συλλεκτική του Ferrari Enzo, θα βγει σύντομα σε δημοπρασία – στην οποία αναμένεται να αγγίξει ακόμα και τα 5,5 εκατομμύρια ευρώ. Ξεκινώντας από αυτήν, λοιπόν, ας δούμε ορισμένα ακόμη supercars της συλλογής του Ισπανού:
BUY NOW
Ferrari Enzo
Πρόκειται για ένα από τα μόλις 400 αντίτυπα του αυτοκινήτου που συνέχισε τη μακρά ιστορία των κορυφαίων supercars της Ferrari. Διαθέτει κινητήρα V12 6.0 λίτρων που αποδίδει 660 ίππους και 657 Nm ροπής - και, ως αποτέλεσμα, επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 3,6'' και μέχρι την τελική ταχύτητα των 355 km/h.
Mercedes SLR McLaren 722 Edition
Το πρώτο του supercar του Ισπανού, από το 2007 που πήρε μεταγραφή από τη Renault στη McLaren-Mercedes. Ήταν μια εκθαμβωτική Mercedes SLR McLaren 722 Edition, με κινητήρα V8 Turbo, 5.4 λίτρων και απόδοσης 650 ίππων, η οποία κατασκευάστηκε σε μόλις 150 αντίτυπα αποτίοντας φόρο τιμής στον εκλιπόντα Stirling Moss και στη νίκη του στο Mille Miglia του 1955.
McLaren 650S Spider
Στη δεύτερή του έλευση στη McLaren, το 2015, ο Alonso απέκτησε μεταξύ άλλων ένα supercar της McLaren και ένα της Honda, που ήταν προμηθευτής κινητήρων της ομάδας. Το πρώτο ήταν μια McLaren 650S Spider, που διαθέτει κινητήρα V8 με διπλό turbo, 3.8 λίτρων και 650 ίππων - 678Nm, ο οποίος επιταχύνει το βρετανικό αυτοκίνητο στα 0-100 km/h σε 3 δευτερόλεπτα.
Honda NSX
Το δεύτερό του supercar από την εποχή εκείνη ήταν το Honda NSX, δεύτερης γενιάς, το οποίο μάλιστα οδήγησε ο ίδιος στην παγκόσμια πρεμιέρα του στην πίστα του Estoril. Ο V6 bi-turbo κινητήρας του ιαπωνικού «θηρίου» έχει χωρητικότητα 3.5 λίτρων, και μαζί με δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδει 581 hp. Έτσι, κατεβάζει το χρόνο του 0-100 km/h σε κάτω από 3,0'', και φτάνει μέχρι τα 307 km/h.
Ferrari LaFerrari
Ωστόσο, αυτό δεν είναι το μοναδικό υβριδικό supercar της συλλογής του Alonso. Ο Ισπανός έχει στην κατοχή του και μια Ferrari LaFerrari, μία από τις μόλις 499 στον πλανήτη, σε εντυπωσιακό μαύρο ματ χρωματισμό - και μάλιστα τη χρησιμοποιεί αρκετά συχνά. Συμβάλλοντας και ο ίδιος στην εξέλιξή της, με την υβριδική τεχνολογία της F1 η LaFerrari έχει θερμικό κινητήρα V12 που αποδίδει μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα της 963 ίππους και 900 Nm ροπής. Σημειώνει το 0-100 km/h σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα.
Toyota GR Supra
Στη διετία που οδηγούσε για την Toyota Gazoo Racing, από τους αγώνες αντοχής του WEC και τις 24 Ώρες του LeMans μέχρι το Rally Dakar, ο Alonso συμμετείχε στην παγκόσμια παρουσίαση της GR Supra -πέμπτης γενιάς του ιαπωνικού supercar- στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ, και απέκτησε ένα δικό του αντίτυπο. Με δάπεδο και κινητήρα από τη BMW, τον εξακύλινδρο Turbo 3.0 λίτρων, 340 ίππων και 500 Nm ροπής, η GR Supra επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,1'', και μέχρι τα 250 km/h.
Aston Martin DBX707
Η μεταγραφή του Ισπανού στην Aston Martin F1, φέτος, πρόσθεσε στη συλλογή του και το πρώτο του Super-SUV. Το ταχύτερο SUV του πλανήτη, για την ακρίβεια, την Aston Martin DBX707 που με τον 4.0 λίτρων biturbo V8 κινητήρα της αποδίδει 707 ίππους και έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,3 δευτερόλεπτα. Ένα SUV που αγγίζει τα 310 km/h.