Η ισχυρότερη Porsche Boxster διαθέσιμη στην Ελλάδα – Δείτε την εξωφρενική τιμή της
Το ισχυρότερο roadster στην ιστορία της Porsche είναι η νέα 718 Spyder RS των 500 ίππων
H Porsche παρουσίασε τη νέα κορυφαία έκδοση επιδόσεων RS της 718 Spyder πριν μερικές μέρες και πλέον κοσμεί τον επίσημο διαμορφωτή μοντέλων της εγχώριας αντιπροσωπείας.
Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας της 911 GT3 ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του κεντρομήχανου roadster και του χαρίζει έναν άλλο αέρα. Μάλιστα, αποτελεί και την ισχυρότερη έκδοση παραγωγής στην ιστορία του μοντέλου.
BUY NOW
Ο 6κύλινδρος boxer κινητήρας της νέας 718 Spyder RS είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν που φέρει η 718 Cayman GT4 RS coupe και αυτό σημαίνει ότι από τέσσερα λίτρα η απόδοση φτάνει στους 500 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με την ροπή να κορυφώνεται στα 450 Nm.
Η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου PDK κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τις επιδόσεις να ανάγουν την 718 Spyder RS σε supercar: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 10,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που φτάνει στα 308 χλμ./ώρα.
Εκτός από 80 ίππους ισχυρότερη σε σχέση με την 718 Spyder, η έκδοση RS είναι και 40 κιλά ελαφρύτερη, τα 1.410 κιλά, ενώ ελαφρύτερη κατά πέντε κιλά είναι και σε σχέση με την κλειστή 718 Cayman GT4 RS coupe.
Το αεροδυναμικό πακέτο της Cayman GT4 RS έχει περάσει σχεδόν αυτούσιο στην ισχυρότερη έκδοση της Spyder με το ανθρακονημάτινο καπό να φέρει μια μεγάλη εισαγωγή στο κάτω μέρος που στέλνουν φρέσκο αέρα. Μεγάλες είναι και οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα με το σπόιλερ να είναι ελαφρώς πιο κοντό έναντι της Cayman με την πίσω αεροτομή τύπου «ducktail» να θυμίζει τις αντίστοιχες των παλιότερων 911 RS.
Η οροφή είναι υφασμάτινη και μπορεί να αφαιρεθεί εντελώς από το γερμανικό σπορ αυτοκίνητο, ενώ αποτελείται από δύο τμήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά. Συνολικά το βάρος της οροφής είναι μόλις 18,3 κιλά, 7,6 κιλά λιγότερα σε σχέση με την 718 Spyder και 16,5 κιλά σε σχέση με την 718 Boxster.
Στον στάνταρ εξοπλισμό της 718 Spyder RS ανήκει η ηλεκτρονική ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM), η οποία έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των μηχανικών της γερμανικής εταιρείας και φέρνει το αμάξωμα 30 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με την Spyder χωρίς τα διακριτικά «RS».
Στον εξοπλισμό ανήκει επίσης και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που συμπληρώνει το ηλεκτρονικό σύστημα Porsche Torque Vectoring (PTV), ενώ οι ζάντες είναι αλουμινένιες σφυρήλατες 20 ιντσών.
Από τον προαιρετικό εξοπλισμό της ισχυρότερης μέχρι σήμερα 718 Spyder ξεχωρίζει το πακέτο «Weissach» (19.568 ευρώ), στο οποίο περιλαμβάνονται απολήξεις τιτανίου για την εξάτμισης και μπορεί να συνδυαστεί με τις έξτρα και ελαφρύτερες ζάντες μαγνησίου (24.328 ευρώ).
Τέλος, η τιμή της νέας Porsche 718 Spyder RS στη χώρα μας έχει καθοριστεί στα 237.400 ευρώ.