Ελληνικές πινακίδες αναμένεται να πάρει τις επόμενες μέρες μια ολοκαίνουργια Ferrari, η οποία επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,0 δευτερόλεπτα.
Με το δεξί μπήκε το 2025 για τη Ferrari στην ελληνική αγορά αυτοκίνητου, καθώς με το «καλημέρα», έκανε την εμφάνιση στη χώρα μας μια 296 GTB, η οποία πήρε έγκριση Τύπου και μέσα στις επόμενες μέρες θα πάρει πινακίδες.
Το πανίσχυρο μοντέλο από το Μαρανέλο ήρθε στην Ελλάδα από ανεξάρτητο εισαγωγέα και η επικείμενη ταξινόμησή του θα δώσει συνέχεια στις πωλήσεις καινούργιων Ferrari στη χώρα μας. Αυτές το 2024 ανήλθαν σε δύο, ενώ αμφότερες αφορούσαν το ίδιο μοντέλο, δηλαδή τη 296 GTB.
BUY NOW
Σχετικά με τη 296 GTB, αυτή συστήθηκε στους φίλους των τεσσάρων τροχών το καλοκαίρι του 2021 ως ένα plug-in υβριδικό supercar με εξακύλινδρο σε διάταξη “V” βενζινοκινητήρα 2.992 κ.εκ., πλαισιωμένο από ηλεκτρομοτέρ.
Συνολικά παράγονται 830 ίπποι και 740 Nm που επιτρέπουν στο μοντέλο να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δλ. Για το 0-200 χλμ./ώρα αρκούν 7,3 δλ. όταν η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 330 χλμ./ώρα.
Η κίνηση καταλήγει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ενώ κάτω από πάτωμα ενσωματώνεται μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 7,45 kWh που επιτρέπει στο μοντέλο να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 25 χλμ., σε ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα.
Το συνολικό βάρος ανέρχεται σε 1.470 κιλά, με τη σιλουέτα να έχει αεροδυναμικό προσανατολισμό, ενώ κατά τον σχεδιασμό της καμπίνας έχει δοθεί έμφαση στην εργονομία, δίχως μεγάλες οθόνες που θα υποβάθμιζαν την οδήγηση ενός απαστράπτοντος μοντέλου με εκρηκτικές επιδόσεις.
Όσον αφορά την τιμή της Ferrari 296 GTB στην ελληνική αγορά, προσεγγίζει -αν δεν υπερβαίνει- τα 400.000 ευρώ.
Σχετικά με την εμπορική πορεία της Ferrari στη χώρα μας, το 2024 «έκλεισε» με την ταξινόμηση δύο 296 GTB, όταν το 2023 είχαν βρει αγοραστές τρεις καινούργιες Ferrari και συγκεκριμένα από μία F8 Tributo, 812 GTS και SF90 Stradale.
Το 2022 είχε ταξινομηθεί μία SF90 Stradale, και τότε είχε δώσει τέλος στο αρνητικό σερί της πολυετούς απουσίας της συγκεκριμένης μάρκας από την ελληνική αγορά.