Παραδίδοντας περισσότερα από 10.687 αυτοκίνητα να παραδίδονται σε όλο τον κόσμο τη χρονιά που πέρασε, η Lamborghini βλέπει τη ζήτηση για τα supercars της σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.
Για άλλη μία χρονιά το 2024 η Lamborghini σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της, παρατηρώντας νέα αύξηση 6% στις συνολικές πωλήσεις σε σύγκριση με το 2023 - τη χρονιά που για πρώτη φορά ξεπέρασε τα 10.000 οχήματα.
Από τα 10.687 αυτοκίνητα που διέθεσε το 2024, τα 4.227 πουλήθηκαν στην ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, τα 3.712 στην αμερικανική ήπειρο και τα 2.748 στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.
BUY NOW
H Urus, το SUV της εταιρείας της Sant’ Agata, ήταν και πάλι η κύρια κινητήρια δύναμη αυτής της επιτυχίας, ενώ η Revuelto, το νέο V12 plug-in hybrid supercar, έχει ήδη εξαντληθεί μέχρι το 2027.
Θυμίζουμε ότι η Lamborghini βρίσκεται στη διαδικασία πλήρους «εξηλεκτρισμού» της γκάμας της: η Revuelto συνδυάζει V12 κινητήρα με υβριδική τεχνολογία, η νέα Temerario -διάδοχος της Huracan- είναι V8 plug-in hybrid ενώ η Urus διατίθεται πλέον αποκλειστικά ως V8 PHEV.
Οι τελευταίες εκδόσεις της Huracan -οι Sterrato, Evo Spyder, Tecnica, STO και STJ- θα παραδοθούν φέτος, σηματοδοτώντας το τέλος των αμιγώς θερμικών μοντέλων της μάρκας.
Η Lamborghini θα επεκτείνει τη γκάμα της το 2029 με την άφιξη της Lanzador, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου. Το τετράθυρο sedan που εξεταζόταν παλαιότερα έχει εγκαταλειφθεί υπέρ αυτού του Crossover grand tourer με 4 θέσεις και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Lambo, η Lanzador αναμένεται να έχει πωλήσεις συγκρίσιμες με της Temerario. Η Urus θα παραμείνει το πιο εμπορικό μοντέλο, βάσει της στρατηγικής της Sant’ Agata, ενώ η Revuelto θα είναι το πιο σπάνιο από τα τέσσερα αυτοκίνητα της γκάμας.
Στο μεταξύ, σε σχέση με την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Lambo, ο διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann ανέφερε ότι ένα EV hypercar δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες της φίρμας, καθώς η ζήτηση για τέτοια οχήματα παραμένει χαμηλή.
Η επιλογή της Lamborghini, λοιπόν, να κινηθεί προς τον εξηλεκτρισμό αποκλειστικά με υβριδικές εκδόσεις -σε αντίθεση με τη Ferrari που ετοιμάζει πυρετωδώς το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό supercar- προς το παρόν στέφεται με επιτυχία - καθώς οι αγοραστές τέτοιων αυτοκινήτων δεν δείχνουν διατεθειμένοι να εγκαταλείψουν τους θερμικούς κινητήρες σύντομα.