Το ανανεωμένο γαλλικό compact SUV της γαλλικής εταιρείας ξεκινά την εμπορική του καριέρα σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού και τέσσερις εκδόσεις κινητήρα, συμπεριλαμβανομένου του νέου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.
Το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό crossover στη γκάμα της DS Automobiles ανανεώθηκε πριν μερικούς, εμπλουτίζοντας την γκάμα του με νέα σχεδιαστικά στοιχεία και πλήθος εξοπλιστικών επιλογών.
Μάλιστα, αυτές τις ημέρες ξεκινά την εμπορική του δραστηριότητα και στη χώρα μας, με την ελληνική αντιπροσωπεία της DS Automobiles να ανακοινώνει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο και τα επίπεδα εξοπλισμού του.
BUY NOW
Κατ’ αρχάς, το ανανεωμένο DS 3 έχασε τον επιθετικό προσδιορισμό του Crossback από το όνομά του, την ίδια στιγμή που ο ανασχεδιασμός του μπροστινού τμήματος δημιουργεί μια πιο εκλεπτυσμένη εικόνα, ανάλογη των μεγαλύτερων προτάσεων της γαλλικής φίρμας.
Ανασχεδιασμένα επιστρέφουν και τα φωτιστικά σώματα ενώ παρεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στα αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος. Τα νέα λογότυπα και οι νέες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών ολοκληρώνουν τον κατάλογο των αναβαθμίσεων που έχει δεχθεί το παρουσιαστικό του ανανεωμένου DS 3.
Περνώντας στο εσωτερικό, τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο έχει η ψηφιακή οθόνη αφής των 10,3 ιντσών, η οποία προσφέρεται στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού. Ανάλογα με την έκδοση παραμετροποιούνται οι επενδύσεις θυρών και καθισμάτων, διατηρώντας την κατασκευαστική ποιότητα και την εκλεπτυσμένη πολυτέλεια σε σταθερά υψηλά επίπεδα.
Η ουσιαστικότερη αναβάθμιση αφορά στις προδιαγραφές της ηλεκτροκίνητης έκδοσης του αυτοκινήτου, καθώς αντικαταστάθηκαν τόσο ο ηλεκτροκινητήρας όσο και οι συσσωρευτές της ηλεκτρικής ενέργειας.
Ειδικότερα ο νέος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής, ενώ αυξημένη κατά 4 kWh είναι η ονομαστική χωρητικότητα των μπαταριών, φτάνοντας τις 54 kWh.
Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, το ανανεωμένο DS 3 E-TENSE μπορεί πλέον να διανύσει έως και 404 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, αριθμός ο οποίος αυξάνεται στα 575 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης.
Από την άλλη, η γκάμα των θερμικών κινητήρων αποτελείται από τον πολυβραβευμένο 1.2 PureTech βενζίνης με 100 ή 130 ίππους και τον αναβαθμισμένο 1.5 Blue HDi πετρελαίου των 130 ίππων. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, πλην αυτής με τον PureTech των 100 ίππων, και διαθέτουν προσεγμένο οικονομοτεχνικό προφίλ.
Τα επίπεδα εξοπλισμού που απαρτίζουν την γκάμα του είναι πέντε, Bastille, Performance Line, Performance Line+, Rivoli και Opera. Από το βασικό κιόλας επίπεδο Bastile, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας.
Η τιμή εκκίνησης της γκάμας έχει καθοριστεί στα 29.900 ευρώ για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, στα 38.500 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη και στα 47.800 ευρώ (χωρίς την επιδότηση) για την ηλεκτρική έκδοση.
1.2 PureTech 100 PS Bastille: 29.900 ευρώ
1.2 PureTech 100 PS Performance: 30.900 ευρώ
1.2 PureTech 130 PS Auto Bastille: 35.000 ευρώ
1.2 PureTech 130 PS Auto Performance: 36.000 ευρώ
1.2 PureTech 130 PS Auto Performance +: 39.000 ευρώ
1.2 PureTech 130 PS Auto Rivoli: 39.300 ευρώ
1.2 PureTech 130 PS Auto Opera: 45.700 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 PS Auto Bastille: 38.500 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 PS Auto Performance: 39.500 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 PS Auto Rivoli: 42.800 ευρώ
E-TENSE 156 PS Bastille: 47.800 ευρώ (38.800 ευρώ)
E-TENSE 156 PS Performance: 48.400 ευρώ (39.400 ευρώ)
E-TENSE 156 PS Performance Line +: 49.700 ευρώ (40.700 ευρώ)
E-TENSE 156 PS Rivoli: 49.900 ευρώ (40.900 ευρώ)
E-TENSE 156 PS Opera: 53.900 ευρώ (44.900 ευρώ)
* Οι τιμές στις παρενθέσεις περιλαμβάνουν την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» και το όφελος απόσυρσης αυτοκινήτου συμβατικής τεχνολογίας 1.000 ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ