Το MG3 Hybrid+, ένα υβριδικό supermini με απόδοση 195 ίππων, έφτασε στην Ελλάδα, ξεκινώντας την εμπορική πορεία του στη χώρα μας με τιμή εκκίνησης τα 19.950 ευρώ.
Μια νέα πρόταση έρχεται να προστεθεί στην γκάμα της MG Motor, με τη βρετανική φίρμα να αποκτά ισχυρή παρουσία στη δημοφιλέστατη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Πρόκειται για το MG3, ένα πεντάθυρο hatchback με μήκος 4,11 μέτρων και ένα υβριδικό σύνολο 195 ίππων να δεσπόζει ανάμεσα στις προδιαγραφές του.
BUY NOW
Αναλυτικότερα, για την κίνηση του νέου MG3 φροντίζει ένα πλήρως υβριδικό σύστημα (το πρώτο full hybrid μοντέλο της εταιρείας) που ονομάζεται “Hybrid+” και απαρτίζεται από έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα 102 PS που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ο οποίος συνοδεύεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,83 kWh.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του 1,5 λίτρου συνδέεται με με τους κινητήριους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 3 σχέσεων και σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ εξασφαλίζει την απόδοση των 195 ίππων.
Σύμφωνα με τη βρετανική φίρμα, το MG3 Hybrid+ επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου να μην υπερβαίνει τα 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Σε ό,τι αφορά το υβριδικό σύνολο, πέντε είναι τα βασικά σενάρια λειτουργίας του.
- EV: Κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η μπαταρία
- Series: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του μοντέλου
- Series and Charge: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του μοντέλου. Παράλληλα, σε χαμηλό φορτίο η μπαταρία φορτίζει
- Drive and Charge: Ο βενζινοκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει επίσης την μπαταρία μέσω της γεννήτριας
- Parallel: Τόσο ο βενζινοκινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς
Στο εσωτερικό δεσπόζουν δύο ψηφιακές οθόνες -μία 7” για τον πίνακα οργάνων και μία 10,25” για το σύστημα πολυμέσων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχουν παραδοσιακοί διακόπτες που ενισχύουν την εργονομία.
Ως στάνταρ προσφέρεται δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, με τον εξοπλισμό επίσης να περιλαμβάνει συνδεσιμότητα smartphone με Apple CarPlay/Android Auto, ηχοσύστημα 6 ηχείων, θύρες USB και αισθητήρες παρκαρίσματος. Οι κορυφαίες εκδόσεις εξοπλίζονται -μεταξύ άλλων- με επενδύσεις από τεχνητό δέρμα, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και κάμερα 360 μοιρών.
Πλούσια, τέλος, είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, με τεχνολογίες όπως οι Lane Keep Assist με Lane Departure Warning System, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning, και Traffic Jam Assist.
Το MG3 Hybrid+ προσφέρεται στη χώρα μας σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις. Την Excite των 19.950 ευρώ, την Exclusive των 21.450 ευρώ και την Luxury των 22.950 ευρώ. Στις προαναφερθείσες τιμές έχει συνυπολογιστεί και η έκπτωση των 500 ευρώ που θα ισχύσει τους πρώτους μήνες διάθεσης του αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ