Η νέα δεύτερη γενιά του γερμανικού SUV διατίθεται σε εκδόσεις υβριδικής, επαναφορτιζόμενης υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής τεχνολογίας.
Η Opel παρουσίασε πριν μερικούς μήνες την ολοκαίνουργια γενιά του Grandland που βασίζεται σε νέα πλατφόρμα και εφοδιάζεται με εξηλεκτρισμένα και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Opel Grandland δεύτερης γενιάς βασίζεται στην σύγχρονη πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis. Η νέα βάση χάρισε και μεγαλύτερες διαστάσεις, με το μήκος να φτάνει τα 4,65 μέτρα, το πλάτος τα 1,91 μέτρα και το ύψος τα 1,66 μέτρα, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2,78 μέτρα και να υπόσχεται πολύ καλούς χώρους για τους πίσω επιβάτες.
BUY NOW
Η γκάμα κινητήρων του νέου γερμανικού SUV εκκινεί από την Hybrid που εξοπλίζεται με τον 1.2 PureTech κινητήρα βενζίνης 136 ίππων, συνδυάζοντας την απόδοση ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm. Η ενσωματωμένη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9 kWh, που φορτίζει κατά την οδήγηση, προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενώ σε αστικές συνθήκες, επιτρέπει στο νέο Grandland Hybrid να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις εκπομπές ρύπων και αραιώνοντας τις επισκέψεις στο πρατήριο βενζίνης.
Για όσους αναζητούν ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, η Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) αποτελεί την ιδανική επιλογή. Εφοδιασμένη με υβριδικό σύστημα 2ης γενιάς, προσφέρει στον οδηγό ικανή ηλεκτρική αυτονομία, αλλά και επιδόσεις χάρη στην αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα. Το σύνολο αποτελείται από έναν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 21 kWh, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 195 ίππους. Την ίδια στιγμή η καλύτερη διαχείριση της ενέργειας αυξάνει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 85 χλμ.
Στην κορυφή βρίσκουμε τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του νέου Grandland, με τρία συστήματα κίνησης. Στη βασική έκδοση διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 214 ίππων και μπαταρία 77 kWh, ενώ η μεσαία έκδοση προσφέρεται επίσης με εμπρός ηλεκτροκινήτηρα με αυξημένη όμως ισχύ στους 232 ίππους και μπαταρία 103 kWh, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα. Τέλος, η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη (ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα) με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 320 ίππους και να συνεργάζεται με την μπαταρία των 77 kWh.
Προς το παρόν, η εγχώρια αντιπροσωπεία της Opel έχει ανακοινώσει τις τιμές εκκίνησης της γκάμας, με το υβριδικό να κοστίζει από 33.900 ευρώ (με προωθητική ενέργεια), το Plug-in Hybrid από 47.000 ευρώ (με προωθητική ενέργεια) και το ηλεκτρικό από 39.900 ευρώ (μαζί με προωθητική ενέργεια και επιδότηση).