Αποστολή στην Κίνα: Πρώτη γεύση από το Jaecoo 5 EV, ξανά στο τιμόνι του θερμικού

Το Jaecoo 5 EV είναι η νέα πρόταση της εταιρείας που σύντομα θα πατήσει τις ρόδες της και στη χώρα μας ώστε να δώσει ακόμα μεγαλύτερο εύρος στη γκάμα των μοντέλων της, αλλά και ώθηση στο κομμάτι των πωλήσεων.
Η Omoda&Jaecoo έχει ήδη πραγματοποιήσει την επίσημη είσοδό της στην ελληνική αγορά, με τα πρώτα της μοντέλα, Omoda 5 και Jaecoo 7, να σηματοδοτούν την έναρξη μιας νέας εποχής. Η γκάμα της εταιρείας, ωστόσο, εμπλουτίζεται διαρκώς και το Jaecoo 5 έρχεται να καλύψει ένα ευρύτερο φάσμα αναγκών, όντας διαθέσιμο τόσο αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και θερμικό.

Το Jaecoo 5 είναι ένα SUV που τραβά αμέσως την προσοχή με τη σχεδίασή του. Η επιβλητική εμπρόσθια μάσκα, με τις 14 κάθετες γρίλιες που θυμίζουν καταρράκτη στη θερμική έκδοση, κλειστή στην ηλεκτρική, δημιουργεί μια έντονη ταυτότητα που χαρακτηρίζει ολόκληρη τη φίρμα. Τα ιδιαίτερα λεπτά φώτα ημέρας πλαισιώνουν την πρόσοψη, προσθέτοντας high-tech αισθητική και ενισχύοντας τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το πίσω μέρος διατηρεί καθαρές, λιτές γραμμές, ακολουθώντας μία πιο εκλεπτυσμένη σχεδιαστική φιλοσοφία που θυμίζει σε προσέγγιση τα πολυτελή SUV της Range Rover.
Με μήκος 4.380 χιλιοστά, πλάτος 1.860 χιλιοστά, ύψος 1.650 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.620 χιλιοστά, το Jaecoo 5 εντάσσεται στην καρδιά της κατηγορίας των compact SUV, συνδυάζοντας ιδανικές διαστάσεις για αστική χρήση αλλά και για πιο άνετες εξορμήσεις.
BUY NOW
Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Η ποιότητα κατασκευής εντυπωσιάζει, με μαλακά υλικά σε καίρια σημεία και φινίρισμα που παραπέμπει σε ανώτερες κατηγορίες. Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές, ενώ η κεντρική κάθετη οθόνη των 13,2 ιντσών φιλοξενεί όλες τις λειτουργίες του infotainment, με σύγχρονη εργονομία και γρήγορη απόκριση.

Ξεχωρίζει η τεράστια πανοραμική ηλιοροφή επιφάνειας 1,45 τετραγωνικών μέτρων, που γεμίζει την καμπίνα με φυσικό φως, προσδίδοντας επιπλέον πόντους στη συνολική αίσθηση ευρυχωρίας και πολυτέλειας. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 442 λίτρα στη θερμική έκδοση και 400 στην ηλεκτρική, επαρκής για να καλύψει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, ενώ στο εσωτερικό βρίσκονται πολυάριθμες εργονομικές θήκες αποθήκευσης για μικροαντικείμενα.
Κάτω από το καπό της θερμικής έκδοσης που είχαμε οδηγήσει ξανά τον περασμένο Οκτώβριο, βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ., που αποδίδει 147 ίππους και 275 Nm ροπής και συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την εταιρεία, διαμορφώνεται στα 7,0 λίτρα/100 χλμ.

Στην καρδιά του Jaecoo 5 EV χτυπά ένας ηλεκτροκινητήρας, του οποίου τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι άγνωστα, αλλά ότι δεδομένου βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το αμιγώς ηλεκτρικό Omoda 5 είναι πιθανόν να μοιράζονται και το ίδιο μοτέρ, που αποδίδει 204 ίππους. Η μπαταρία των 60.9 kWh προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με την εταιρεία, κάνοντάς το απολύτως ικανό να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη.
Στην περιορισμένης διάρκειας οδηγική μας επαφή κυρίως με τη θερμική έκδοση, το Jaecoo 5 μας άφησε θετικές πρώτες εντυπώσεις. Ακολουθώντας την φιλοσοφία των μοντέλων της εταιρείας κινείται ήσυχα στην ηλεκτρική εκδοχή του και λίγο πιο θορυβώδες στην θερμική, αλλά πάντα πολιτισμένα, με καλή ποιότητα κύλισης και σωστή διαχείριση των ανωμαλιών από την ανάρτηση.

Στις δοκιμές σλάλομ και στα σαμαράκια της πίστας, το αμάξωμα παρέμεινε υπό έλεγχο, χωρίς κλίσεις που να προβληματίζουν τον οδηγό. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, με επίπεδο πληροφόρησης αντίστοιχο των περισσότερων μοντέλων της κατηγορίας, ενώ το σύστημα φρεναρίσματος ανταποκρίθηκε δυναμικά, με ικανοποιητική αίσθηση στο πεντάλ.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Jaecoo 5 αναμένεται να λανσαριστεί στην Ελλάδα μέσα στο 2025, προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα νέα επιλογή στα compact premium SUV.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ