Δοκιμάζουμε το Renault Twingo 1.0 SCe 65

Δοκιμή test Renault Twingo carandmotor.gr

Με στιλ που ξεχειλίζει, το Renault Twingo είναι ένα αυτοκίνητο πόλης που πληροί όλες τις προδιαγραφές της καθημερινότητας και διακρίνεται για το ξεχωριστό του design.

Έχει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, την κίνηση επίσης πίσω και στη σχεδίαση του ενσωματώνει και στοιχεία από το παρελθόν της εταιρίας. Ποιο είναι; Ναι, το μυαλό όλων μας πηγαίνει σε ένα πολύ συγκεκριμένο σπορ αυτοκίνητο από την Στουτγάρδη της Γερμανίας, η συγκεκριμένη ερώτηση όμως έχει και άλλη απάντηση και αυτή ακούει στο όνομα Renault Twingo.

Το Twingo είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα πόλης, ένα μοντέλο που μπορεί να κάνει τον κάτοχό του να ξεχωρίζει ανά πάσα στιγμή στο αστικό τοπίο, ειδικά μετά την ανανέωση που δέχτηκε το 2019, έχοντας φτάσει στο μέσο της ζωής του. Σε αυτή την ανανέωση που το είδε να φρεσκάρεται αισθητικά με ανασχεδίαση του εμπρός και του πίσω προφυλακτήρα, αλλά και των φωτιστικών σωμάτων, προστέθηκε στη χρωματική παλέτα και το έντονο και ευχάριστο πορτοκαλί χρώμα του μοντέλου της δοκιμής, που δίνει χρώμα στη ζωή τόσο του κατόχου του όσο και των υπολοίπων χρηστών του δρόμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με καλούς χώρους και πρακτικότητα

Η χαριτωμένη και μοντέρνα εμφάνιση του μικροκαμωμένου μοντέλου των Γάλλων (μήκος λίγο πάνω από τα 3,6 μέτρα) συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Οι λευκές επενδύσεις στην έκδοση Intens της δοκιμής, τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες, ανεβάζουν τη διάθεση και κάνουν πιο ευχάριστη την αντιμετώπιση των πηγμένων δρόμων που θα βρει το Twingo στο διάβα του. Ο οδηγός θα περάσει ένα μικρό χρονικό διάστημα για να εξοικειωθεί με τα χειριστήρια του γαλλικού μοντέλου, η οποία βρίσκεται εντός φυσιολογικού ορίου, με την οθόνη αφής του multimedia συστήματος Easy Connect να παρουσιάζει ευδιάκριτα τις πληροφορίες δίνοντας εύκολη πρόσβαση και σε άλλα συστήματα του Twingo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το κάθισμα να ρυθμίζεται σε ύψος και το τιμόνι προς δύο κατευθύνσεις ο οδηγός δεν δυσκολεύεται να φέρει τη θέση οδήγησης εκεί που τον βολεύει, ακόμη και αν ξεπερνά σε ύψος τον μέσο όρο, με τα όμορφα σχεδιασμένα καθίσματα να δίνουν έμφαση στην προσφερόμενη άνεση και λιγότερο στην πλευρική στήριξη. Οδηγός και συνοδηγός έχουν στη διάθεση τους επαρκείς χώρους για μικροαντικείμενα με τις πόρτες να έχουν σχετικά μεγάλες σε διαστάσεις θήκες και το ντουλαπάκι να φροντίζει για τα υπόλοιπα. Το μοναδικό σημείο από το οποίο θα περιμέναμε ίσως περισσότερα είναι οι χώροι που προσφέρει η κεντρική κονσόλα, με μία μόνο βάση για ποτήρι, η οποία μάλιστα είναι τοποθετημένη σε σημείο που βολεύει καλύτερα εκείνον που κάθεται στο... πίσω κάθισμα.

Για την μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων και αποσκευών, φροντίζει ο σχετικά μικρός χώρος του πορτμπαγκάζ των 240 λίτρων που μπορεί να φτάσει έως και τα 980 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Να σημειωθεί τέλος ότι το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνεται πλήρως και αυτό δίνει τη δυνατότητα στο μικρό μοντέλο της γαλλικής εταιρίας να μεταφέρει ασυνήθιστα μακριά, για το μέγεθος του, αντικείμενα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αστικό αιλουροειδές

Σε περιβάλλον πόλης το Twingo είναι ένα από τα πλέον ευχάριστα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, κάτι που πηγάζει από τις ιδιαίτερα μαζεμένες διαστάσεις αλλά και το σχεδόν απίστευτο κόψιμο του τιμονιού του. Οι όποιες μανούβρες εκτελούνται με χαρακτηριστική ευκολία και δεν υπάρχει στενό μέσα στην πόλη που να καταφέρει να δυσκολέψει το Twingo, το οποίο έχει πλάτος λίγο πάνω από 1,6 μέτρα και κύκλο στροφής μόνο 4,3 μέτρα. Το «κοφτερό» τιμόνι και το μικρό μήκος δίνουν ρέστα και στην εύρεση πάρκινγκ, στο κάτι παραπάνω από δύσκολο κέντρο της πρωτεύουσας όπου το Twingo χωρά με ευκολία εκεί που οι άλλοι μπορούν απλά να... κοιτάνε και να ζηλεύουν.

Το ανανεωμένο Twingo παρουσιάζεται και κατά 10 χλστ. χαμηλότερο από το μοντέλο που αντικατέστησε με όφελος στη σταθερότητα του μοντέλου στις υψηλότερες ταχύτητες. Η χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος δεν δείχνει να έχει επηρεάσει την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, η οποία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Μέσα στην πόλη οι ανωμαλίες απορροφώνται στην πλειοψηφία τους χωρίς δράματα και μόνο οι ελληνικού τύπου λακκούβες μπορούν να διαταράξουν την ηρεμία του οδηγού. Το μοντέλο της γαλλικής εταιρίας διατηρεί την απόλυτα φιλική του εικόνα και εκτός πόλης με το ελαφρύ τιμόνι να προσφέρει καλή πληροφόρηση και τα όρια να εμφανίζονται πάντα με προοδευτικό τρόπο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Twingo είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες του και στον αυτοκινητόδρομο. Θα κινηθεί άνετα και ήσυχα στα νόμιμα όρια, ενώ πάνω από αυτά θα συνεχίσει προσφέροντας την απαιτούμενη σταθερότητα, με τους αεροδυναμικούς κυρίως θορύβους να κάνουν πιο έντονη την παρουσίασα τους από το ιδανικό. Το τελευταίο είναι βέβαια κάτι που μπορεί να «τακτοποιήσει» το καλό σε ένταση και αναπαραγωγή σύστημα ήχου.

Σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου, ο κινητήρας, παρά τη σχετικά χαμηλή ισχύ που παράγει, δείχνει ικανός να διατηρήσει την ταχύτητα κίνησης με ευκολία, τουλάχιστον με δύο άτομα στην καμπίνα του Twingo, ενώ εξακολουθεί να παρουσιάζεται φειδωλός σε κατανάλωση καυσίμου και εδώ. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση περιορίστηκε στα 6,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια επίδοση πολύ καλή για τον αστικό χαρακτήρα του μοντέλου των Γάλλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και στιλ και ουσία

Με τιμή εκκίνησης τα 12.980 ευρώ, το Renault Twingo δίνει έμφαση στο στιλ, χωρίς να αμελεί τα αστικά του καθήκοντα. Το γαλλικό μοντέλο πόλης ξεκινά από μία καλή εξοπλιστική βάση στην έκδοση “In-Touch” που περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται κανείς στην καθημερινότητα του, με την κορυφαία έκδοση Intens της δοκιμής να προσφέρει επιπλέον, μεταξύ άλλων, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας αλλά και το καλό multimedia σύστημα, που είναι σημαντικά και δικαιολογούν και τη σχετική μικρή διαφορά στην τιμή. Με ευελιξία στο μάξιμουμ, ποιότητα κατασκευής σαφώς άνω του μέσου όρου και έναν ελαστικό, πολιτισμένο και οικονομικό σε λειτουργία κινητήρα κάτω από τον χώρο αποσκευών του, το Twingo είναι μια ελαφρώς διαφορετική πρόταση για καθημερινή κίνηση στην πόλη που αξίζει της προσοχής σας, ειδικά αν το μοναδικό στιλ αποτελεί ένα από τα βασικά κριτήρια επιλογής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 998 κ.εκ. βενζίνη, 65 PS/5.300 σ.α.λ., 95 Nm/4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση: 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, στους πίσω τροχούς
Επιδόσεις: 15,1 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 158 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,3 λτ./100 χλμ., 121 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 3.615/1.646/1.541 χλστ., 2.492 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 975 κιλά
Χώρος αποσκευών: 240 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 12.980 ευρώ / 0 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ