BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων

BMW

Οι Γερμανοί ξανάρχονται, προσγειώνοντας στην αττική γη έναν πανίσχυρο θηρευτή, μια ακούραστη βαυαρική μηχανή παραγωγής ονείρων – την εκθαμβωτική BMW M4 Coupe Competition των 510 ίππων.

O χρόνος ποτέ δεν ήταν με το μέρος μας. Από τα ρομαντικά late 80s και τους παρατεταγμένους στη σειρά κυλίνδρους της αρχετυπικής BMW M3 μέχρι και σήμερα, τα λεπτά, οι ώρες ή ακόμα και οι μέρες στο αριστερό κάθισμα ενός ζωντανού θρύλου της αυτοκίνησης κυλούσαν με έναν ξεχωριστό, ενίοτε καταιγιστικό, ρυθμό. Το παράδειγμα της νέας BMW M4 Coupe δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό.

Όχι μόνον γιατί το βαυαρικό τετράτροχο συμπυκνώνει στα σχεδόν 4,8 μέτρα μετάλλου όλη τη μηχανολογική σοφία του M Division της BMW, αλλά γιατί το... βεβαρημένο πρόγραμμα του πανίσχυρου coupe των... μόλις 510 ίππων επέβαλλε ένα ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα, μετατρέποντας μια εν δυνάμει εκτενή δοκιμή επί ελληνικού εδάφους σε μια σύντομη-αναγνωριστική επαφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ας είναι. Οι τρεις ώρες φαντάζουν αρκετές ώστε να κλέψεις λίγη από την υπερφυσική λάμψη του βαυαρικού τεχνουργήματος και να… τονώσεις τα επίπεδα αδρεναλίνης που κυλούν στο αίμα σου σε μια απέλπιδα προσπάθεια να βρεις ξανά ρυθμό και την απαραίτητη, σε αυτές τις περιπτώσεις, αυτοπεποίθηση πίσω από τα πηδάλια της BMW M4 Coupe.

Όχι μιας οποιαδήποτε M4 Coupe αλλά εκείνης που με τις απαραίτητες αναβαθμίσεις έχει οδηγήσει τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο straight six κινητήρα των 3,0 λίτρων σε νέα ιστορικά υψηλά, αναθέτοντας στους τροχούς του πίσω άξονα το δύσκολο, πέρα από κάθε αμφιβολία, έργο της διαχείρισης των 510 ίππων και των 650 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα μπάκετ καθίσματα με τον ανθρακονημάτινο σκελετό αναλαμβάνουν να σε βάλουν στο κλίμα και να σε προσγειώσουν σε μια νέα πραγματικότητα, η οποία απαιτεί το μέγιστο της προσοχής και της αυτοσυγκράτησής σου.

Πριν ακόμα προλάβεις, βέβαια, να βρεις εκείνη τη θέση η οποία θα σου επιτρέψει να ανακτήσεις τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης, καλείσαι να λύσεις τον δισεπίλυτο γρίφο των σχεδόν ανεξάντλητων συνδυασμών που προσφέρουν οι επιμέρους ρυθμίσεις του πλαισίου, του κινητήρα ή ακόμα του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων.

Κάθε ένας από τους διακόπτες της πυκνοκατοικημένης κεντρικής κονσόλας έχει τη δική του αξία, κάθε ένας συνδυασμός δείχνει ικανός να αλλάξει την εικόνα του αυτοκινήτου στην άσφαλτο και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά αυτό με τον οδηγό.

Σε κάθε περίπτωση το εργοστασιακό «preset» φαντάζει ως την ιδανική βάση πάνω στην οποία μπορείς να χτίσεις το επιθυμητό για κάθε περίσταση setup ή την εύκολη λύση για εκείνους που δεν θα θελήσουν να πειραματιστούν «ξεκλειδώνοντας» τις πραγματικές αρετές του βαυαρικού coupe.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται χρόνος για να μπεις στα... παπούτσια ενός αυτοκινήτου το οποίο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και εξαντλεί με χαρακτηριστική ευκολία το ωφέλιμο εύρος του ψηφιακού ταχύμετρου.

Αν και εφόσον, λοιπόν, υποκύψεις στη μεθυστική μελωδία του εξακύλινδρου κινητήρα των 510 ίππων και στην έκρηξη αδρεναλίνης που προκαλεί ακόμα και το στιγμιαίο βύθισμα του δεξιού πεντάλ, τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα εκτιμήσεις και τον τρόπο με τον οποίο τα συνθετικής σύνθεση φρένα της M4 Competition οριοθετούν την κεκτημένη ταχύτητα, πολλαπλασιάζοντας τις ελπίδες επιβίωσής σου.

Ναι, ακόμα και με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ... εν υπνώσει, η κορυφαία έκδοση της «τεσσάρας» δείχνει αμήχανη μπροστά στο απροσδιόριστο ανάγλυφο της ελληνικής ασφάλτου. Ναι, οποιαδήποτε υπερβολή αποκτά διαστάσεις, καθιστώντας το λάθος πιο πιθανό από ποτέ. Ναι, η προσπάθεια να ξεδιπλώσεις το βαυαρικό οπλοστάσιο σε δημόσιο δρόμο συνιστά ένα υπολογίσιμο ρίσκο, ακόμα και για τους κατ’ ευφημισμόν ειδικούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όχι, οι τρεις ώρες στο αριστερό κάθισμα της νέας BMW M4 Coupe Competition δεν ήταν αρκετές ώστε να αποκωδικοποιήσουμε πλήρως το σύνθετο DNA μιας racing ready κατασκευής, οι προδιαγραφές της οποίας συνιστούν από μόνες τους μια αληθινή πρόκληση για κάθε χειριστή.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: Εξακύλινδρος σε σειρά βενζίνης, 510 PS, 650Nm
Μετάδοση: Αυτόματο 8 σχέσεων, στους πίσω τροχούς
Επιδόσεις: 3,9 sec. 0-100 χλμ./ώρα, 250 km/h τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 9,9 λτ./100 χλμ., 227 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.794/1.887/1.393 χλστ., 2.857 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.725 κιλά
Χώρος αποσκευών: 440 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 129.500-499,4 ευρώ

Διαβάστε επίσης

Αυτές οι Mercedes δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας

Γερμανική επίθεση: Όλα τα νέα μοντέλα που περιμένουμε στην Ελλάδα

BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων

Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ