Η Volkswagen παρουσίασε τέλη Απριλίου την έκδοση επιδόσεων GTX του νέου ID.4 και αυτή την περίοδο ξεκινά το εμπορικό της λανσάρισμα και στην χώρα μας.
Πιο αναλυτικά, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του νέου Volkswagen ID.4 GTX χρησιμοποιεί έναν σύγχρονο ηλεκτρικό κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) 204 PS στον πίσω άξονα και έναν ασύγχρονο (ASM) στον εμπρός άξονα. Η μέγιστη απόδοση που αναφέρει η Volkswagen είναι 300 PS (220 KW) και 460 Nm.
Το σύστημα ελέγχεται από μία ισχυρή υπολογιστική μονάδα που αποφασίζει την ροή του ρεύματος, πάντα με γνώμονα την ιδανική απόδοση των ηλεκτρικών μοτέρ και την δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο. Τα προγράμματα οδήγησης είναι πλέον πέντε αντί για τέσσερα που έχουν οι συμβατικές εκδόσεις, με την νεότερη προθήκη να αφορά την επιλογή Traction για ολισθηρά τερέν. Διαφορά συναντάμε και στην ένταση της ανάκτησης ενέργειας με επιλεγμένο το B στο κιβώτιο, μιας και το GTX μπορεί να επιβραδύνει με ρυθμό έως και 0,30 g (αντί για έως 0,25 g).
BUY NOW
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κίνηση του ID.4 GTX παίζει ο πίσω ηλεκτροκινητήρας, με τον εμπρός να λειτουργεί μόνο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ή όταν κυνηγάμε τις επιδόσεις. Το κιβώτιο είναι μιας σχέσης και για να πιάσει το ID.4 GTX τα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτούνται 6,2 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh του ID.4 GTX είναι η μεγαλύτερη στην γκάμα του μοντέλου, αποτελείται από 24 κελιά και μπορεί να φορτίζεται σε συνεχές δίκτυο (DC) με ισχύ έως 125 kW. Η αυτονομία που εξασφαλίζει κατά το πρότυπο WLTP είναι 480 χλμ..
Η τιμή πώλησης της κορυφαίας έκδοσης ID.4 GTX είναι 53.000 ευρώ και με την επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά” πέφτει στις 47.000 ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ