Το αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Hilux μπαίνει στην παραγωγή

Toyota Hilux REVO BEV

Μετά την παρουσίαση του ηλεκτρικού πρωτοτύπου του δημοφιλούς της pick-up, η Toyota θα ξεκινήσει την παραγωγή του Hilux Revo BEV στο τέλος της επόμενης χρονιάς.

Παρότι -ειδικά στις ΗΠΑ- λαμβάνει χώρα μια σχετική «φρενίτιδα» για τα ηλεκτρικά pick-up, την οποία τροφοδότησε κατά κύριο λόγο το Tesla Cybertruck, η Toyota επιλέγει να μην κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Η δική της ηλεκτρική πρόταση, το Hilux Revo BEV, απέχει ακόμα περίπου ενάμισι χρόνο, και όταν λανσαριστεί θα παράγεται στην Ταϊλάνδη, αντί για την Ευρώπη ή τις ΗΠΑ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota, έτσι κι αλλιώς, κάνει μικρά και προσεκτικά βήματα στην ηλεκτροκίνηση - βασισμένη στην πεποίθηση του προέδρου της, Akio Toyoda, ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα υπερβούν ποτέ το 30% της παγκόσμιας αγοράς. Παρολα αυτά, η ιαπωνική εταιρεία σταδιακά επεκτείνει τη γκάμα των EV της.

Έχοντας ήδη προγραμματίσει μια σειρά από SUV, τώρα προετοιμάζει την ηλεκτρική έκδοση του Hilux για την παραγωγή, για το τέλος του 2025 - όπως είπε στο πρακτορείο Reuters ο Pras Ganesh, Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Asia.

Η κατασκευή του θα γίνεται στην Ταϊλάνδη, όπου τα ημιφορτηγά κατέχουν μερίδιο άνω του 50% της αγοράς εκεί, και θα διατίθεται κατά κύριο λόγο στη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας - πριν την ενδεχόμενη εξαγωγή του και σε άλλες αγορές. Στην ίδια χώρα, άλλωστε, θα κατασκευάζεται και το ηλεκτρικό Isuzu D-Max, άμεσος εμπορικός αντίπαλος του Hilux.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν η Toyota έχει πει ότι η αυτονομία του Hilux Revo BEV θα είναι της τάξης των 210 χιλιομέτρων. Το πρωτότυπο που παρουσίασε το 2022 ήταν βασισμένο στη βασική, single-cab και δικίνητη έκδοση του Hilux, με βάση το μοντέλο που πωλείται στην Ταϊλάνδη.

Ο Ganesh, μιλώντας για τη σχετικά μικρή αυτονομία του ηλεκτρικού Hilux, εξήγησε πως «όσο περισσότερη αυτονομία προσθέτω, τόσο μεγαλύτερη πρέπει να είναι και η μπαταρία, που σημαίνει ότι το βάρος αυξάνεται σημαντικά και το ωφέλιμο φορτίο είναι πολύ λιγότερο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τη λύση σε αυτό το πρόβλημα καλούνται να δώσουν αυτόν τον καιρό οι μηχανικοί της Toyota, που θα βασίσουν το ηλεκτρικό Hilux στην πλατφόρμα του υπάρχοντος θερμικού, αλλά με τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Και δεν αποκλείεται η δουλειά που θα γίνει στο ηλεκτρικό Hilux να αξιοποιηθει και για την επόμενη, 9η γενιά του θερμικού.

Θυμίζουμε ότι η Toyota ήδη διαθέτει στην αγορά της Ταϊλάνδης το IMV-0, που είναι στην ουσία ένα πολύ βασικών προδιαγραφών pick-up -με τιμή που ξεκινά από τα περίπου 12.000 ευρώ, εκεί- στο οποίο ο αγοραστής μπορεί να προσαρμόσει οποιουδήποτε τύπου καρότσα επιθυμεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ