Αυτό είναι το αναβαθμισμένο Toyota Hilux -Όλες οι αλλαγές

Toyota Hilux

Η Toyota προχώρησε στην αναβάθμιση της γκάμας του σκληροτράχηλου Hilux με τις αλλαγές να αφορούν τόσο τον εξοπλισμό του pick up των Ιαπώνων αλλά και την αισθητική του.

Η Toyota θέλει να κρατήσει ψηλά το ενδιαφέρον του κοινού για το pick up της και γι' αυτό τον λόγο προχώρησε στην ανανέωση της έκδοσης GR Sport αλλά και της έκδοσης του διπλοκάμπινου μοντέλου που αποκαλείται σε κάποιες χώρες της Ευρώπης, VX..

Η κορυφαία έκδοση GR Sport του Hilux φέρει αλλαγές στον εμπρός προφυλακτήρα και τη γρίλια, αλλαγές που προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό στο pick up της ιαπωνικής εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαφορετικές έναντι του υπάρχοντος μοντέλου είναι και οι πλαστικές προστασίες που έχουν τοποθετηθεί στους θόλους των τροχών ώστε να ταιριάζουν καλύτερα με το ελαφρός διαφορετικό εμπρός μέρος, ενώ νέες είναι και οι ζάντες των 17 ιντσών με τη βαφή των δύο τόνων.

Παράλληλα τόσο οι δαγκάνες στα δισκόφρενα όσο και τα αμορτισέρ είναι βαμμένα σε κόκκινο χρώμα, ενώ το μαύρο είναι το χρώμα της επιλογής για τους καθρέπτες, τα χερούλια στις πόρτες, τις ποδιές αλλά και τον πίσω προφυλακτήρα και την πίσω πόρτα. Στην έκδοση έχει προστεθεί επίσης και μια «αεροτομή» πίσω από την καμπίνα που βελτιώνει τη ροή του αέρα.

Οι αλλαγές συνεχίζονται στο εσωτερικό με επενδύσεις από συνθετικό δέρμα που είναι αποκλειστικές για την έκδοση GR Sport, ενώ τα καθίσματα φέρουν επενδύσεις από δέρμα και alcantara. Το σήμα της Gazoo Racing κάνει την εμφάνισή του στα πατάκια της έκδοσης, ενώ οι ζώνες ασφαλείας έχουν κόκκινο χρώμα και τα πεντάλ είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε τεχνικό επίπεδο, το Hilux έχει αυξήσει τη γωνία προσέγγισης κατά μία μοίρα στις 30 με την έκδοση GR Sport να έχει επίσης αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 20 χλστ., ενώ νέα είναι τα αμορτισέρ.

Παράλληλα η εμπρός αντιστρεπτική δοκός είναι ελαφρύτερη σε σχέση με την προηγούμενη, ενώ αναθεωρημένοι παρουσιάζονται οι άξονες και στα δύο άκρα με αποτέλεσμα να έχουν μεγαλώσει τα μετατρόχια. Στόχος όλων των αλλαγών τα υψηλότερα επίπεδα σταθερότητας σε κάθε συνθήκη.

Αναφορικά με τη διπλοκάμπινη έκδοση VX, αυτή έχει πλέον στάνταρ στον εξοπλισμό της το αυτόματο κιβώτιο, ενώ το τιμόνι φέρει δερμάτινη επένδυση, όπως και ο επιλογέας του κιβωτίου. Στο κομμάτι της εργονομίας η θέση οδήγησης έχει βελτιωθεί με το κάθισμα του οδηγού να φέρει πλέον και ρύθμιση καθ' ύψος.

Στα συστήματα ασφάλειας έρχονται επίσης να προστεθούν το σύστημα υποβοήθησης πέδησης, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και το ενεργό cruise control όπως και το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον εξοπλισμό προστίθενται επίσης οι LED προβολείς ομίχλης, οι ζάντες 17 ιντσών από αλουμίνιο και το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, όπως και οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ