Polestar 5: Το αντίπαλο δέος του Tesla Model S αποκαλύπτεται

Polestar 5

Το επερχόμενο ηλεκτρικό GT της Polestar θα ενσωματώνει μια προηγμένη αρχιτεκτονική, η οποία θα του επιτρέπει να κοιτάζει στα μάτια εξωτικά supercars.

Με αμείωτη ένταση εργάζεται η Polestar πάνω στην εξέλιξη του επερχόμενου ηλεκτρικού Grand Tourer μοντέλου της με την ονομασία “5”, το οποίο ακονίζει τα ξίφη του προκειμένου να κονταροχτυπηθεί με το πανίσχυρο Tesla Model S.

Το Polestar 5 θα αποτελεί τη νέα ναυαρχίδα της γκάμας της εταιρείας, και ως εκ τούτου έχει χριστεί ως η τεχνολογική βιτρίνα της, ενσωματώνοντας μια πληθώρα hi-tech συστημάτων που θα δούμε στα μελλοντικά ηλεκτρικά της.

Polestar 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοντέλο θα είναι το πρώτο της Polestar που θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ θα είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία δεν θα βασιστεί σε κάποια υπάρχουσα αρχιτεκτονική της Volvo.

Ειδικότερα, ραχοκοκαλιά του μοντέλου θα είναι ένα ενοποιημένο σασί-αμάξωμα από αλουμίνιο, δομικό στοιχείο του οποίου θα είναι η μπαταρία. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος έρευνας και τεχνολογίας της Polestar, Pete Allen, η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με τα ανθρακονημάτινα τμήματα ενισχύουν τη στρεπτική ακαμψία του ηλεκτρικού GT και του προσδίδουν κορυφαία δυναμική συμπεριφορά, για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Polestar 5

Σημειώνεται ότι η συγκόλληση επιφανειών αλουμινίου αποτελεί μια ιδιαίτερα απαιτητική και κοστοβόρα τεχνική, η οποία χρησιμοποιείται για την εξέλιξη εξωτικών, περιορισμένης παραγωγής μοντέλων.

Η Polestar, ωστόσο, αποσαφηνίζει ότι η ανάπτυξη του ενοποιημένου σασί-αμαξώματος επιτεύχθηκε μέσω προηγμένων και ταχύτατων κατασκευαστικών μεθόδων, οι οποίες πραγματώθηκαν στο κέντρο έρευνας και τεχνολογίας της στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπό την καθοδήγηση πρώην μηχανικών της Formula 1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Polestar 5

Οι τελευταίοι, επίσης, διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην περαιτέρω επέκταση του οπλοστασίου του Polestar 5 με κορυφαία αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, χαμηλό βάρος που θα ανταγωνίζεται μοντέλα μικρότερης κατηγορίας, υψηλά επίπεδα αυτονομίας, αλλά και state-of-the-art συστήματα ασφαλείας.

Επιπροσθέτως, ένα στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι η έντονα κεκλιμένη γυάλινη οροφή του μοντέλου, η οποία “σκεπάζει” τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Αυτό, ωστόσο, που εγείρει ερωτήματα πρακτικότητας και ορατότητας είναι η απουσία πίσω παρμπρίζ.

Ο οδηγός θα παρακολουθεί όσα εκτυλίσσονται πίσω από όχημα μέσω ενός προηγμένου συστήματος καμερών, το οποίο θα συνεργάζεται με Lidar αισθητήρες, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την άρτια λειτουργία του συστήματος αυτόνομης οδήγησης.

Η Polestar δεν ανακοινώνει στοιχεία για τις μπαταρίες, αλλά η πλατφόρμα φαίνεται πως θα είναι συμβατή με ένα μεγάλο εύρος μεγεθών συσσωρευτών, κοινός παρονομαστής των οποίων θα είναι η φόρτιση από το 0 στο 80% σε περίπου 20 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Polestar 5

Ένα εκ των ατού του φουτουριστικού GT θα είναι και οι επιδόσεις, για την οποία θα φροντίζουν ισχυρά κινητήρια σύνολα απόδοσης άνω των 600 ίππων, την ίδια ώρα που η σχεδίαση θα είναι αρκετά κοντά στο πρωτότυπο Precept που έχει προλογίσει την άφιξη του Polestar 5.

Το τελευταίο θα λανσαριστεί εντός του 2024, λίγο μετά τα SUV “3” και “4” που θα διατεθούν στην αγορά το 2022 και το 2023 αντίστοιχα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ