
Τριπλή EV πρεμιέρα για τη γαλλική εταιρεία, που μπαίνει σε μία νέα εποχή για τα οχήματα της κατηγορίας LCV.
H Renault μπαίνει δυναμικά στο αύριο λανσάροντας τρία ηλεκτρικά επαγγελματικά μοντέλα, τιμώντας όμως και το ένδοξο παρελθόν αφού δίπλα στο Trafic, τοποθετεί σύγχρονες εκδοχές των Estafette και Goelette.
Και τα τρία μοντέλα θα κατασκευάζονται επί γαλλικού εδάφους, στο εργοστάσιο του Renault Group στη Σαντουβίλ, στη Νορμανδία. Ενώ και τα τρία θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική SDV (Software Defined Vehicle) που έχει αναπτυχθεί από τη θυγατρική της γαλλικής μάρκας, Ampere. Αυτή η νέα πλατφόρμα αντιπροσωπεύει σημαντική πρόοδο στον σχεδιασμό έξυπνων οχημάτων, προσφέροντας ευελιξία, εργονομία και συνδεσιμότητα, με πρακτικά άπειρες δυνατότητες προσαρμογής και μειωμένο κόστος λειτουργίας, ενώ εγγυάται υψηλά επίπεδα ασφάλειας και απόδοσης.
BUY NOW

Αυτά τα τρία οχήματα είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας με την Flexis, την ανεξάρτητη εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Όμιλο Renault, τον Όμιλο Volvo και τον Όμιλο CMA CGM. Και μιλάμε για τρία μοντέλα που τα περιμένουμε από το 2026 στους δρόμους και καλύπτουν όλο το φάσμα των επιχειρηματικών απαιτήσεων. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά.

Το Traffic μπαίνει στην τέταρτη γενιά του, πλέον ως E-Tech. Ξεκίνησε την πορεία του τη δεκαετία του ’80 και είναι από τα πιο επιτυχημένα επαγγελματικά οχήματα, μετρώντας άνω των 2.5 εκ. πωλήσεων.

Έχει ύψος λιγότερο από 1,90 μέτρα για εύκολη πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης. Το γενικότερο σουλούπι του είναι γνώριμο αν και εκμοντερνισμένο, με την αεροτομή στο πίσω μέρος να αποτελεί μία ιδιαίτερη πινελιά.

Το Goellette είναι ένα LCV που ήταν στην παραγωγή μία δεκαετία, ξεκινώντας την εμπορική του πορεία το 1956. Σκληρό, στιβαρό και εύκολο στη μετατροπή, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή φορτηγά για στόλους ή ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Το ίδιο και στη σύγχρονη ερμηνεία του, καθώς το Goelette E-Tech θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, ανοίγοντας το δρόμο για μια ευρεία επιλογή μετατροπών.

Όσο για το Estafette E-Tech, αποτελεί τη σύγχρονη ερμηνεία του εμβληματικού βαν της Renault που πούλησε πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα μεταξύ 1959 και 1980. Ο σχεδιασμός του είναι σε μεγάλο βαθμό εμπνευσμένος από το Renault Estafette Concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Έχει μήκος 5,27 μέτρα και πλάτος 1,92 μέτρα και είναι σχεδιασμένο για εύκολο χειρισμό στην πόλη. Έχει ύψος 2,60 μέτρα, επιτρέποντας σε άτομο ύψους έως 1,90 μέτρων να μετακινείται εύκολα στο εσωτερικό, μεταξύ της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης.

Αυτός έχει στο πίσω μέρος μια μονοκόμματη πόρτα με ρολό, που βελτιστοποιεί την πρόσβαση.

Η Renault δεν γνωστοποίησε τεχνικές λεπτομέρειες αλλά με το λανσάρισμα των τριών μοντέλων μέσα στο 2026, σύντομα θα αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες.