Η BMW βάζει στην παραγωγή το μεγάλο ηλεκτρικό SUV μοντέλο της, με στόχο να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγοράς στα μέσα του Φθινοπώρου.
Τον Νοέμβριο στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμη και η BMW iX, η οποία φιλοδοξεί να αποτελέσει το ηλεκτροκίνητο alter ego της μέχρι σήμερα γνωστής X5. Με μήκος που αγγίζει τα πέντε μέτρα και σχεδιασμό που δεν πρόκειται να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο, η BMW iX εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- διαμορφώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης. Στην έκδοση xDrive40, η συνδυαστική απόδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων φτάνει τους 326 ίππους και τα 630 Nm ροπής με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας των 71,0 kWh να εξασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 425 χιλιομέτρων.
Με συνδυαστική απόδοση 523 ίππων και 765 Nm, η έκδοση xDrive50 αποτελεί την κορυφαία έκδοση του βαυαρικού SUV, η οποία εξοπλίζεται με μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 105,2 kWh και προσφέρει μέγιστη αυτονομία 630 χιλιομέτρων. Η κανονική παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX ξεκίνησε στο Ντίνγκολφινγκ. Το εργοστάσιο στην Κάτω Βαυαρία κατασκευάζει τώρα οχήματα με όλες τις εκδόσεις συστημάτων κίνησης, π.χ. με θερμικό κινητήρα, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε μία γραμμή παραγωγής.
BUY NOW
Η BMW iX κατασκευάζεται στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής του BMW Group σε μία ευέλικτη γραμμή που υποστηρίζει επίσης την παραγωγή μοντέλων BMW Σειράς 5, Σειράς 7 και Σειράς 8. Για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις, οι εγκαταστάσεις συναρμολόγησης οχημάτων στο Ντίνγκολφινγκ έχουν επεκταθεί και ανακαινιστεί. Το BMW Group έχει επενδύσει συνολικά πάνω από 400 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή της BMW iX στο εργοστάσιο οχημάτων του Ντίνγκολφινγκ. Πολλά από τα μέτρα μετασχηματισμού και αναδιάρθρωσης που χρειάστηκαν για την BMW iX θα ωφελήσουν τις μελλοντικές γενιές της BMW Σειράς 7 και Σειράς 5 που θα κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ τα προσεχή χρόνια.
Με την BMW iX και άλλα μοντέλα PHEV μόνο στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ, το BMW Group σχεδιάζει να διπλασιάσει την αναλογία ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα κατασκευαστούν φέτος συγκριτικά με το 2020. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, τα μισά από τα οχήματα που θα κατασκευάζονται στο Ντίνγκολφινγκ θα είναι ηλεκτροκίνητα. Το νέο μοντέλο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτό. Την BMW iX θα ακολουθήσει το φθινόπωρο η BMW i4, που θα κατασκευάζεται στο Μόναχο. Στο τέλος της επόμενης χρονιάς, όλα τα γερμανικά εργοστάσια θα κατασκευάζουν τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.