Διαρροή των πρώτων σχεδίων της νέας BMW iX3

BMW Vision Neue Klasse X SUV

Τα σχέδια για την έγκριση τύπου που κατέθεσε η BMW για τη νέα iX3 διέρρευσαν στο διαδίκτυο, περίπου λίγους μήνες πριν από την παρουσίαση του ηλεκτρικού SUV των Βαυαρών.

Η BMW iX3, που αναμένεται να κάνει την πρώτη της επίσημη εμφάνιση μέσα στο 2025 θα είναι το πρώτο SUV που θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της BMW, τη Neue Klasse.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με βάση τις χαμηλής ανάλυσης εικόνες της καταχώρισης για έγκριση τύπου, το νέο SUV φαίνεται να παραμένει πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία του πρωτότυπου Vision Neue Klasse X, το οποίο αποκαλύφθηκε τον Μάρτιο του 2024.

Διατηρεί τη μινιμαλιστική εξωτερική σχεδίαση, με δύο από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της BMW: την ψηλή, λεπτή διπλή γρίλια “νεφρών” και τη χαρακτηριστική σιλουέτα Hofmeister kink της πίσω κολόνας. Η γρίλια συνοδεύεται από φωτιζόμενες λωρίδες που εκτείνονται σε όλο το πλάτος της μάσκας.

Στην οροφή βλέπουμε ένα μεγάλο πανοραμικό γυάλινο πάνελ, ενώ -σε αντίθεση με το πρωτότυπο- το μοντέλο παραγωγής φαίνεται να διαθέτει κλασικούς πλευρικούς καθρέφτες αντί για τις αεροδυναμικές κάμερες του Vision Neue Klasse SUV. Στο πίσω μέρος, ο διάδοχος του iX3 χαρακτηρίζεται από έντονους ώμους, αιχμηρές γωνίες και διπλές λεπτές λωρίδες φωτισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πατέντες δεν αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για το εσωτερικό, αλλά το πρωτότυπο δείχνει την πιθανή κατεύθυνση: ένα λιτό, μοντέρνο κόκπιτ χωρίς διακόπτες και κουμπιά, σε έναν εντυπωσιακό συνδυασμό κόκκινου και λευκού.

Στο ταμπλό κυριαρχεί μια μεγάλη κεντρική οθόνη, η οποία λειτουργεί παράλληλα με το ‘BMW Panoramic Vision’ - ένα τρισδιάστατο head-up display που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του παρμπρίζ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο αντικαταστάτης της BMW iX3 θα είναι ένα από τα πολλά μοντέλα που θα βασίζονται στην νέα αρχιτεκτονική Neue Klasse. Οι Γερμανού σχεδιάσουν να βασίσουν σε αυτή έξι νέα sedan και SUV μέχρι το 2028.

Τα μοντέλα Neue Klasse θα διαθέτουν βελτιωμένες ηλεκτρικές μονάδες κίνησης, προσφέροντας έως και 30% μεγαλύτερη αυτονομία σε σύγκριση με τις τρέχουσες ηλεκτρικές BMW. Η νέα αρχιτεκτονική 800V θα επιτρέπει επίσης ταχύτερη φόρτιση: η BMW ισχυρίζεται ότι αυτονομία 300 χιλιομέτρων μπορεί να επιτευχθέι με μόλις 10 λεπτά φόρτισης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ