Η Lotus αποκάλυψε το πρώτο SUV της ιστορίας της, το οποίο διακρίνεται για τη δυναμική του εμφάνιση, τις εκρηκτικές επιδόσεις του, αλλά και την ταχύτατη φόρτιση της μπαταρίας του.
Ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της ιστορίας της εγκαινιάζει η Lotus, με την αποκάλυψη του πρώτου της SUV, της Eletre, η οποία αποτελεί το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, μετά την Evija.
Η Eletre βασίζεται στη νεότευκτη ηλεκτρική πλατφόρμα της βρετανικής εταιρείας, EPA
Electric Premium Architecture) και εμφανισιακά υιοθετεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σχεδιαστική γλώσσα, συνδυάζοντας δυναμισμό με κομψότητα.
BUY NOW
Παράλληλα, οι διαστάσεις της είναι πληθωρικές, με το μήκος να φτάνει τα 5.103 χλστ., το πλάτος τα 2.135 χλστ., το ύψος τα 1.630 χλστ. και το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 3.019 χλστ.
Η Eletre είναι τετρακίνητη και ενσωματώνει μια μεγάλη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας άνω των 100 kWh, ενώ η ισχύς του συστήματος κίνησης (δύο ηλεκτρομοτέρ) αντιστοιχεί σε 600 ίππους. Η αυτονομία φτάνει τα 600 χλμ., και σε φορτιστή ισχύος 350 kW επιτρέπεται η προσθήκη 400 χλμ. μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Το μοντέλο επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3,0 δλ. και η τελική του φτάνει τα 260 χλμ./ώρα.
Οι εκρηκτικές επιδόσεις θα συνεπικουρούνται από ένα πλήρες οπλοστάσιο δυναμικών τεχνολογιών, απαρτιζόμενο από ανάρτηση 5 συνδέσμων στον πίσω άξονα, αερανάρτηση και τεχνολογία Continuous Damping Control (CDC) για τον συνεχή έλεγχο της ανάρτησης βάσει των εκάστοτε συνθηκών.
Προαιρετικά θα προσφέρεται το σύστημα Active Ride Height, τετραδιεύθυνση, ενεργά anti-roll bars, τεχνολογία torque vectoring, carbon κεραμικά φρένα με 10πίστονες δαγκάνες και 23άρες ζάντες αλουμινίου.
Η Eletre, επίσης, ενσωματώνει από τον βασικό εξοπλισμό 5 προγράμματα οδήγησης -
Range, Tour, Sport, Off-Road και Individual - που επεμβαίνουν στο σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση και την απόκριση του πεντάλ γκαζιού.
Σε επίπεδο σχεδίασης, στο μπροστινό μέρος εδρεύουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα σε σχήμα μπούμερανγκ, με τους full LED Matrix προβολείς να είναι «καμουφλαρισμένοι», λίγο χαμηλότερα, σε ένα ευμεγέθες μαύρο πλαίσιο. Το «παρών» δίνουν, επίσης, μεγάλες εισαγωγές αέρα, αλλά και ένας πολύπλοκης σχεδίασης προφυλακτήρας σε πολυγωνικό μοτίβο, με ενεργές γρίλιες που ανοίγουν για την ψύξη των ηλεκτροκινητήρων, της μπαταρίας, αλλά και των μπροστινών φρένων.
Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι μεγάλες αεροδυναμικές ζάντες, οι pop-up χειρολαβές, οι κάμερες σε ρόλο πλευρικών καθρεπτών, ενώ ευδιάκριτη είναι και η έντονη κλίση της οροφή που προσδίδει μια κουπέ υπόσταση στο SUV.
Η διχρωμία οροφής-αμαξώματος υπερτονίζει το αθλητικό λουκ της Eletre και στο πίσω μέρος κυριαρχεί τόσο η διπλή αεροτομή, όσο και η επιμήκης LED μπάρα που διατρέχει απ' άκρη σ' άκρη την πίσω θύρα.
Το εσωτερικό της τετραθέσιας (προσφέρεται και σε 5θεσια διάταξη) Lotus Eletre αποπνέει digital αύρα, παρουσία μιας μεγάλης οθόνης αφής 15,1 τεχνολογίας OLED στο κέντρο και μιας μακροσκελούς οθόνης που καταλαμβάνει όλο το πλάτος του ταμπλό, παρέχοντας πληθώρα πληροφοριών στους δύο μπροστινούς επιβάτες. Ενδιαφέρον έχει και η λεπτή LED λωρίδα που αλλάζει χρώμα βάσει της εκάστοτε διαθέσιμης ενέργειας στην μπαταρία, της θερμοκρασίας στην καμπίνα και ώστε να ειδοποιηθούν οι επιβαίνοντες για εισερχόμενες κλήσεις στα smartphones τους.
Κομψότητα αναδύουν και τα (ανεξάρτητα) πίσω καθίσματα, ανάμεσα στα οποία υπάρχει μια κεντρική κονσόλα με γενναιόδωρους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και μια μεγάλη οθόνη αφής.
Ακόμα, η Lotus διακρίνεται και για τις σύγχρονες τεχνολογίες της, με αποκορύφωμα τους 4 αναδιπλούμενους αισθητήρες LiDAR που υποστηρίζουν τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης και ταυτόχρονα παρέχουν προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, που θα αναβαθμίζονται over-the-air.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ