Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Peugeot E-408

Peugeot E-408

Η Peugeot συμπληρώνει τη σειρά ηλεκτρικών της οχημάτων, με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του 408, μετά το πρόσφατο λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης το 2024.

Με την αποκάλυψη του 408 το 2022, η Peugeot έφερε τη γοητεία ενός πρωτόγνωρου fastback σχεδίου στην κορυφή της κατηγορίας D. Το 408 ξεχωρίζει με τη δυναμική σιλουέτα, τις εκλεπτυσμένες γραμμές που προσφέρουν μια ανυψωμένη θέση οδήγησης, την κομψότητα και την premium πολυτέλεια μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.

Τα δύο συστήματα κίνησης, PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 και PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8, σηματοδότησαν το πρώτο βήμα στον εξηλεκτρισμό του 408. Νωρίτερα φέτος, το HYBRID 136 e-DCS6 εντάχθηκε στη σειρά 408. Το νέο Peugeot E-408 ανεβάζει την ηλεκτρική στρατηγική στο επόμενο επίπεδο με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών, ισχύος 157 kW/210 hp σε συνδυασμό με μια μπαταρία NMC 58,2 kWh (ωφέλιμη).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κυκλοφορία του Peugeot E-408, στις αρχές του 2025, σηματοδοτεί το πιο πρόσφατο βήμα στην επιδίωξη της Peugeot να γίνει ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη. Το νέο Peugeot E-408 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mulhouse και θα επωφελείται από το πρόγραμμα ALLURE CARE, με εγγύηση έως και 8 χρόνια / 160.000 χλμ.

Ο καινοτόμος και απροσδόκητος σχεδιασμός fastback ταιριάζει απόλυτα με τη μοντέρνα φιλοσοφία του νέου Peugeot E-408. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που επιτρέπει την πλήρη ηλεκτροκίνηση χωρίς να συμβιβάζεται το στυλ, η δυναμική ή η εσωτερική άνεση.

Peugeot E-408

Με συνολικό μήκος 4,69 μ. και πλάτος 1,85 μ. (με τους καθρέπτες διπλωμένους), το Peugeot E-408 χρησιμοποιεί την πολυενεργειακή πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), γνωστή για το μεγάλο μήκος του μεταξονίου 2,79 μ. Αυτές οι γενναιόδωρες διαστάσεις επιτρέπουν την εγκατάσταση της μπαταρίας στο κάτω μέρος του οχήματος, κάτω από το πάτωμα και ανάμεσα στους τροχούς, διατηρώντας έτσι τον χώρο της καμπίνας και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους για δυναμική οδική συμπεριφορά, όπου η απόλαυση οδηγεί την πρόοδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η αρχιτεκτονική συνδυάζει τη δυναμική κομψότητα ενός fastback, τη συμπεριφορά στο δρόμο αντάξια των καλύτερων σεντάν και μια ελαφρώς υπερυψωμένη θέση οδήγησης που ενισχύει την καθημερινή απόλαυση, ασφάλεια και άνεση.

Ισχυρή απόδοση, άμεση ροπή... Η 100% ηλεκτρική οδήγηση του Peugeot E-408 προσφέρει καθαρή οδηγική απόλαυση. Αυτό ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το Peugeot i-Cockpit και την οδική συμπεριφορά που είναι χαρακτηριστική για τα Peugeot.

Το ξεχωριστό Peugeot i-Cockpit προσφέρει εξαιρετική εργονομία. Το μικρό τιμόνι ενισχύει την οδηγική απόλαυση επιτρέποντας μοναδική ευελιξία και ακρίβεια στις κινήσεις. Το ψηφιακό ταμπλό, τοποθετημένο στο επίπεδο των ματιών ακριβώς πάνω από το τιμόνι, περιλαμβάνει έναν πλήρως παραμετροποιήσιμο και ρυθμιζόμενο ψηφιακό πίνακα 10 ιντσών σε 3D.

Peugeot E-408

Περισσότερο από ποτέ, η οδηγική απόλαυση είναι ενσωματωμένη στα γονίδια του νέου Peugeot E-408, με υποδειγματική οδική συμπεριφορά, άνεση υψηλής κατηγορίας και τέλεια ευελιξία στην πόλη, χάρη στη μικρή ακτίνα στροφής των 11,18 μ. Για τη βελτίωση της άνεσης από πλευράς κραδασμών, η ακαμψία του αμαξώματος είναι βελτιστοποιημένη μέσω συγκόλλησης δομικών στοιχείων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Peugeot E-408 διαθέτει σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με μόνιμους μαγνήτες που παράγει 157 kW (210 hp) και γενναιόδωρη ροπή 345 Nm. Αυτός ο κινητήρας παράγεται στη Γαλλία, στο Trémery, από την κοινοπραξία Stellantis-NIDEC. Ο μειωτήρας με τον οποίο συνδέεται κατασκευάζεται από τη Stellantis στη Valenciennes (Γαλλία).

Η οθόνη 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης στο κέντρο του ταμπλό επιτρέπει τον έλεγχο του συστήματος Peugeot i-Connect Advanced, που προσφέρεται ως στάνταρ στο Peugeot E-408 και περιλαμβάνει το σύστημα συνδεδεμένης πλοήγησης TomTom. Για βέλτιστη αναγνωσιμότητα, η προβολή του χάρτη καλύπτει ολόκληρη την οθόνη 10 ιντσών. Οι ενημερώσεις του συστήματος πραγματοποιούνται «over the air», δηλαδή απευθείας μέσω δεδομένων από το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο.

Peugeot E-408

Για να εξασφαλίζεται μια υγιής εσωτερική ατμόσφαιρα, το Peugeot E-408 GT μπορεί να εξοπλιστεί με το προαιρετικό σύστημα AQS (Air Quality System) που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα και μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση του αέρα. Αυτή η ηρεμία συμπληρώνεται από το Clean Cabin, ένα σύστημα επεξεργασίας αέρα με φιλτράρισμα ρυπων και σωματιδίων, με την ποιότητα του αέρα να εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη αφής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ιδιαίτερα εργονομικά και αναπαυτικά, τα εμπρός καθίσματα έχουν λάβει πιστοποίηση AGR (Aktion für Gesunder Rücken) που απονέμεται από μια ανεξάρτητη γερμανική ένωση γιατρών και θεραπευτών για την υγεία της πλάτης. Αυτή η ετικέτα ανταμείβει τόσο την εργονομία όσο και το εύρος ρυθμίσεων των μπροστινών καθισμάτων. Τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα και μπορούν επίσης να έχουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις 10 κατευθύνσεων με δύο ρυθμίσεις μνήμης για τον οδηγό, 6 κατευθύνσεις για τον συνοδηγό, καθώς και πνευματικό μασάζ με 8 διαφορετικά προγράμματα εμπρός.

Ο όγκος αποσκευών του νέου Peugeot E-408 είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρος, προσφέροντας χωρητικότητα φόρτωσης 471 dm3 (VDA). Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο διαθέσιμος χώρος αυξάνεται περαιτέρω στα 1.545 dm3. Μόλις η πλάτη του καθίσματος αναδιπλωθεί, είναι δυνατή η φόρτωση αντικειμένων μήκους έως 1,89 m. Για καθημερινή πρακτικότητα, ο χώρος αποσκευών είναι εξοπλισμένος με πρίζα 12V που βρίσκεται στη δεξιά επένδυση του χώρου αποσκευών, φωτισμό LED, ελαστικό δίχτυ με έξτρα αποθηκευτικό χώρο στο πλάι.

Peugeot E-408
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αποδοτικότητα ήταν στο επίκεντρο των ομάδων της Peugeot καθ' όλη τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του Peugeot E-408.

Η αεροδυναμική του νέου Peugeot E-408 (SCx: 0,66) έλαβε ιδιαίτερης προσοχής. Οι προφυλακτήρες, η εμπρός εισαγωγή αέρα, το κάτω μέρος του οχήματος και οι χαμηλές πίσω προστατευτικές επιφάνειες στους μπροστινούς τροχούς. Το νέο Peugeot E-408 διαθέτει μια ειδική σχεδίαση στο κάτω μέρος του αμαξώματος σχηματίζοντας ένα αεροδυναμικό επίπεδο δάπεδο, με αποτέλεσμα την χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 15,2 kWh / 100 km και έως 453 km συνδυασμένη αυτονομία WLTP σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Το Peugeot E-408 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία υψηλής τάσης 58,2 kWh (ωφέλιμη). Με την τεχνολογία NMC 811 – 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο, 10% κοβάλτιο – επωφελείται από την αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα με 18 ενσωματωμένες μονάδες. Το νέο Peugeot E-408 προσφέρει αυτονομία 453 km στον μικτό κύκλο WLTP, καλύπτοντας τις ανάγκες των περισσότερων πελατών της κατηγορίας D, των οποίων η τυπική ημερήσια χιλιομετρική απόσταση είναι κάτω από 45 km.

Peugeot E-408
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με τις προτεραιότητές του. Το Normal είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία, ρυθμίζοντας την ισχύ στα 140 kW (190 hp) και τη ροπή στα 300 Nm, προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και αυτονομίας. Η λειτουργία Sport (157 kW/210 hp και 345 Nm) είναι διαθέσιμη για μέγιστη απόδοση και ενεργοποιείται αυτόματα και προσωρινά κατά τη διάρκεια των "kick downs". Η λειτουργία ECO (125 kW/170 hp, 270 Nm) ευνοεί την αυτονομία διατηρώντας παράλληλα την οδηγική απόλαυση.

Το νέο Peugeot E-408 είναι εξοπλισμένο στάνταρ με αντλία θερμότητας, καθώς και θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, βελτιστοποιώντας τη θερμική άνεση των επιβατών διατηρώντας παράλληλα την ενέργεια της μπαταρίας.

Το λανσάρισμα του νέου Peugeot E-408 αναμένεται στη χώρα μας τον Ιανουάριο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ