Peugeot E-3008: Το ηλεκτρικό SUV που φορτίζεις μόνο 1 με 2 φορές το μήνα

Peugeot E-3008 1

Το νέο γαλλικό fastback SUV διαθέτει προηγμένα και αποδοτικά ηλεκτρικά συστήματα κίνησης που αλλάζουν τα δεδομένα.

Η Peugeot έχει ικανή γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τη νεότερη έλευση να αφορά το πιο εμβληματικό μοντέλο στην σύγχρονη ιστορία της, το καινούργιο E-3008.

Peugeot E-3008 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο γαλλικό fastback έχει σχεδιαστεί από «λευκό χαρτί» και είναι το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis που βασίζεται στην ολοκαίνουργια διαμορφώσιμη πλατφόρμα STLA Medium.

Πέρα όμως από τα νέα «θεμέλια», η Peugeot φρόντισε να υποστηρίξει την τρίτη γενιά του μοντέλου με μια αεροδυναμική σιλουέτα, χαρίζοντάς του ένα δυναμικό και όμορφο παρουσιαστικό, που ευνοεί κατά συνέπεια και την αυτονομία των ηλεκτρικών εκδόσεων.

Peugeot E-3008 3

Το νέο Peugeot Ε-3008 διατίθεται, μεταξύ άλλων εκδόσεων υβριδικής και επαναφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας, σε τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με στάνταρ την αντλία θερμότητας.

Η βασική έκδοση διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 214 ίππων, και συνδυάζεται με πακέτο μπαταριών 77 kWh (73 kWh ωφέλιμη), ενώ η έκδοση Long Range έχει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 232 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 103 kWh (98 kWh ωφέλιμη). Η γκάμα ολοκληρώνεται με την τετρακίνητη έκδοση, ένας ηλεκτρικός κινητήρας σε κάθε άξονα, απόδοσης 327 ίππων και το πακέτο μπαταριών των 77 kWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot E-3008 6

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η αυτονομία της προσθιοκίνητης Long Range έκδοσης φτάνει τα 680 χλμ. Πρόκειται για ένα επίτευγμα της σύγχρονης αυτοκίνησης, μιας και αφαιρείται το άγχος φόρτισης και αυτονομίας από τον οδηγό. Ταυτόχρονα βέβαια, το κόστος μετακίνησης μειώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σχέση με ένα αυτοκίνητο συμβατικής τεχνολογίας, μιας και το ρεύμα είναι φθηνότερο από τα υγρά καύσιμα.

Με δεδομένο ότι ο μέσος Έλληνας οδηγός πραγματοποιεί 15.000 χλμ. το χρόνο, δηλαδή 1.250 χλμ. το μήνα, είναι ευκόλως κατανοητό ότι με δύο φορτίσεις το μήνα θα μπορείτε να υλοποιείτε όλες σας τις υποχρεώσεις.

Peugeot E-3008 11
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου NMC που εφοδιάζουν τα νέα E-3008 έχουν αρχιτεκτονική 400V, είναι υγρόψυκτες και μπορούν να δεχθούν μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 160 kW. Αυτό σημαίνει ότι για μια φόρτιση από το 20% έως το 80% θα χρειαστείτε κάτι λιγότερο από μισή ώρα.

Ο στάνταρ ενσωματωμένος φορτιστής των 11 kW (υπάρχει προαιρετικά και 22άρης) θα χρειαστεί για το ίδιο ποσοστό σε ένα wallbox, 4ώρες και 50 λεπτά. Ταυτόχρονα, προσφέρει και λειτουργία V2G και V2L, για «έξυπνο» προγραμματισμό φόρτισης και παροχή ρεύματος σε μια εξωτερική συσκευή (π.χ. ποδήλατο) αντίστοιχα.

Peugeot E-3008 4

Από πλευράς επιπέδων εξοπλισμού, η Long Range έκδοση του νέου E-3008 διατίθεται με την κορυφαία έκδοση GT που είναι υπερπλήρης χαρακτηριστικών άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

Ακόμα, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα της Peugeot, έτσι και το νέο Ε-3008 επωφελείται από τη μείωση φορολογίας που αφορά εταιρικά ηλεκτρικά οχήματα και απαλλάσσεται πλήρως από τέλη ταξινόμησης και τέλη κυκλοφορίας, κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο και εξαιρείται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης για 2 χρόνια. Επιπλέον, καλύπτεται από πέντε χρόνια εγγύηση, με αυτήν της μπαταρίας να φτάνει τα οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ