Το 2011, όταν παρουσιάστηκε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Focus, το έδαφος δεν ήταν τόσο πρόσφορο για την ηλεκτροκίνηση όσο είναι σήμερα - κι έτσι, αν το Focus EV αναγεννηθεί, σίγουρα θα έχει πολύ καλύτερη τύχη.
Η εταιρεία του μπλε οβάλ, δια στόματος του επικεφαλής σχεδιαστή της Ford Ευρώπης Murat Gueler, εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού Focus - ως ένα από τα διαφορετικά σενάρια για τη γκάμα των EV της στο εγγύς μέλλον.
Ο Gueler είπε πως «όλοι παρουσιάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το ίδιο θα κάνουμε κι εμείς στο μέλλον. Εξετάζουμε κάθε πιθανό ενδεχόμενο: διαστάσεις, πλατφόρμες... Έχουμε πολλή δουλειά στο σχεδιασμό των νέων γενεών των αυτοκινήτων μας. Είναι πυρετώδης η εργασία».
BUY NOW
Το ηλεκτρικό Focus του 2011 είχε προστεθεί στη γκάμα της τρίτης γενιάς του αυτοκινήτου της Ford στο Segment C. Ήταν, για την ακρίβεια, μια μετατροπή ενός θερμικού Focus σε ηλεκτρικό, βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα.
Κατά συνέπεια, η μπαταρία ιόντων-λιθίου της LG είχε μέγεθος μόνο 23 kWh (και έπειτα, από το 2017, 33,5 kWh), κάλυπτε το χώρο αποσκευών και η χωροταξία του ηλεκτροκινητήρα ήταν οριακή. Η αυτονομία μετά βίας ξεπερνούσε τα 200 χιλιόμετρα. Παρά τους 145 ίππους του κινητήρα, με δεδομένο το βάρος της μπαταρίας, η επιτάχυνση 0-100 km/h ερχόταν σε 11,4''.
Αν το ηλεκτρικό Focus γίνει πραγματικότητα, είναι δεδομένο ότι θα βρεθεί σε πολύ πιο ευνοϊκό περιβάλλον: με αποκλειστική, πια, πλατφόρμα για ηλεκτροκίνηση και τη δυνατότητα να σχεδιαστεί εν λευκώ πάνω σε αυτήν, και με πολύ πιο προηγμένη τεχνολογία των μπαταριών.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ