Η Ford παρουσίασε σήμερα το νέο Focus ST Edition που φέρει ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ελαφρύτερους τροχούς.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Ford Focus ST Edition απέκτησε μια φουλ ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση της KW, με τις ρυθμίσεις να έχουν γίνει από την Ford Performance πραγματοποιώντας δοκιμές ακόμα και στην Πράσινη Κόλαση.
Στην απλή ρύθμισή της, η νέα ανάρτηση φέρνει το Focus ST Edition 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το απλό ST, αφήνοντας περιθώριο στον οδηγό να επέμβει εάν θέλει και να το χαμηλώσει άλλα 20 χλστ. Ακόμα, η Ford Performance παρέχει γραπτές οδηγίες για την ρύθμιση της ανάρτησης ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης, με σκοπό το ιδανικό στήσιμο.
BUY NOW
Επιπλέον, διαθέτει ελαφρύτερες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών που ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και μειώνουν κατά 10 τοις εκατό το βάρος της μη αναρτώμενης μάζας σε κάθε γωνία.
Αισθητικά, η νέα έκδοση Edition του GTi της Ford ξεχωρίζει από το έντονο χρώμα Azura Blue και τις high gloss λεπτομέρειες μαύρου χρώματος σε μάσκα, οροφή, τροχούς και αεροδυναμικά βοηθήματα. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν οι μπλε ραφές σε καθίσματα και χειριστήρια, ενώ το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα έχει κόκκινη γραμματοσειρά.
Ο ισχυρότερος κινητήρας του Ford Focus ST Edition είναι ο 4κύλινδρος 2.3 EcoBoost με την twin-scroll τουρμπίνα, τον άμεσο ψεκασμό και τον διπλό μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων που εξακολουθεί να αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 420 Nm από τις 3.000 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Η δύναμη μοιράζεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός ενεργού μπλοκέ διαφορικού και οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο αναφέρουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Τέλος η έκδοση Edition μπορεί να εξοπλίσει το hatchback και το wagon αμάξωμα, τόσο με τον βενζινοκινητήρα των 2,3 λίτρων με τους 280 ίππους όσο και με τον πετρελαιοκινητήρα των 2,0 λίτρων με τους 190 ίππους, με την πρώτη επιλογή να μπορεί να συνδυαστεί και με το 7άρι αυτόματο σασμάν.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ