Ο «κατακλυσμός» των αμιγώς ηλεκτρικών citycars -από την Ευρώπη αλλά και την Κίνα- ξεκίνησε, και η Volkswagen επιταχύνει την εξέλιξη του δικού της εκπροσώπου, του νέου ID.2, προγραμματίζοντάς το τώρα για το 2025.
Η εταιρεία του Wolfsburg είχε αποφασίσει την καθυστέρηση του ID.2, αλλά τώρα -βλέποντας μεταξύ άλλων και τις σχεδόν 100.000 προ-παραγγελίες για το νέο Renault 5- αναγκάστηκε να αυξήσει την ταχύτητα εξέλιξης των πλάνων της στην ηλεκτροκίνηση. Στο γαλλικό citycar πρέπει να προσθέσουμε και πολλαπλές άλλες προτάσεις -τα Volvo EX30, KIA EV3, Lancia Ypsilon- και ακόμα και προτάσεις από τον ίδιο τον όμιλο VW: τα CUPRA Raval και Skoda Epiq.
Παράλληλα, όμως, η Volkswagen θέλει να διασφαλίσει ότι στα νέα της EV δεν θα επαναληφθούν ορισμένα προβλήματα -κυρίως στο λογισμικό- από το παρελθόν. Έτσι, τα πρωτότυπα του ID.2 ήδη δοκιμάζονται εδώ και έναν χρόνο εν κρυπτώ σε ιδιωτικές εγκαταστάσεις στη Γερμανία.
BUY NOW
Το αυτοκίνητο -στην αρχική του, πρωτότυπη μορφή- έχει παρουσιαστεί μυστικά σε στελέχη της εταιρείας, όμως δεν γνωρίζουμε τίποτα περισσότερο πέραν του στόχου της εταιρείας να ξεκινά η τιμή του από τις 25.000 ευρώ.
Βάσει των παραπάνω, ο βρετανικός Τύπος αναφέρει ότι η Volkswagen αποφάσισε να επιταχύνει την εξέλιξη του ID.2 για να προσπεράσει κατά πολύ τις αρχικές προθεσμίες του χρονοδιαγράμματός του - ώστε να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του μέχρι το τέλος του 2024, και να αρχίσει η διάθεσή του στις αρχές του '25.
Με την -φερόμενη- απόφαση αυτή, η γερμανική εταιρεία θέλει να προλάβει τόσο το Skoda Epiq (που θα παρουσιαστεί το Μάρτιο του 2025) όσο και το CUPRA Raval (που θα κάνει πρεμιέρα στο τέλος της Άνοιξης), τα οποία θα διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά από το καλοκαίρι και το φθινόπωρο της νέας χρονιάς, αντίστοιχα.
Αλλά, κυρίως, θέλει να προλάβει το Renault 5, και να έχει στις εκθέσεις το Volkswagen ID.2 νωρίτερα από την έλευση του γαλλικού ηλεκτρικού citycar, το Φεβρουάριο του '25.
Το ID.2 θα έχει του μέγεθος του Polo, δηλαδή μήκος περί τα 4,0 μέτρα, αλλά με αυξημένο μεταξόνιο για να χαρίζει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι το γερμανικό συμπαγές EV θα διατίθεται με την επιλογή ανάμεσα σε δύο μπαταρίες: μία LFP με 34 kWh, και μία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 48 kWh, που θα προσφέρουν αυτονομία 300 και 450 χιλιομέτρων αντίστοιχα με κάθε πλήρη φόρτιση.