Βασισμένο στο πρωτότυπο ID.2All που η Volkswagen παρουσίασε πρόσφατα, το συμπαγές Crossover ID.2X θα λανσαριστεί στην αγορά το 2026 - ένα χρόνο μετά το ηλεκτρικό citycar ID.2 που θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ.
Τα δύο αυτά ηλεκτρικά θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB Entry του ομίλου Volkswagen, το μήκος τους θα κυμαίνεται γύρω από τα 4,1 μέτρα και φυσικά ο σχεδιασμός τους θα υιοθετεί τους αισθητικούς ορίζοντες που άνοιξε το ID.2All με την παρουσίασή του στο Αμβούργο στις 15 Μαρτίου.
Στην άκρως εμπορική κατηγορία των συμπαγών ηλεκτρικών πόλης, λοιπόν, η Volkswagen από το μέσον της δεκαετίας θα έχει τρεις παραλλαγές: το βασικό citycar ID.2, την SUV εκδοχή του ID.2X και τη σπορ παραλλαγή ID.2 GTI που αναμένεται να αποδίδει πάνω από 250 ίππους.
BUY NOW
Θα είναι μια κατηγορία με μεγάλο ενδιαφέρον, καθως σε αυτή συμμετέχει ήδη η Peugeot με τα e-208 και e-2008 -που θα περάσουν στις νέες τους γενιές εν καιρώ- και η Cupra με το Born, ενώ θα μπει μεταξύ άλλων και η Fiat, η Skoda και η Renault με την ηλεκτρική αναβίωση του Renault 4 το οποίο θα έχει παρεμφερές μέγεθος, στα 4,16 μέτρα (περίπου όσο το σημερινό Captur).
Τα ID.2 και ID.2X θα έχουν τον κινητήρα και την κίνηση εμπρός και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι μπαταρίες τους θα έχουν χωρητικότητα 38 kWh στις βασικές εκδόσεις και 56 kWh στις ισχυρότερες και ακριβότερες. Έτσι, η αυτονομία τους θα κυμαίνεται ανάμεσα στα 300 και 400 χιλιόμετρα. Με δυνατότητα φόρτισης ως και 125 kW, σε ιδανικές συνθήκες η μπαταρία θα φορτίζει σε ποσοστό 10-80% σε 20 λεπτά.
Στη μεγάλη επέκταση της ηλεκτρικής οικογένειας ID υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Thomas Schafer, η Volkswagen επίσης εξελίσσει το αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV Tiguan για το 2025 και ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV που θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Tiguan και στο Touareg το 2027, βασισμένο στην καινούρια ηλεκτρική πλατφόρμα Trinity του γερμανικού ομίλου.