Η Volkswagen σκοπεύει να κρατήσει την εμβληματική σειρά των μοντέλων R και στην ηλεκτρική εποχή, και το πρώτο από αυτά ενδέχεται να βασίζεται στο νέο B-SUV με την ονομασία ID.2.
Μετά την αλλαγή ηγεσίας στον όμιλο Volkswagen, και την αντικατάσταση του απερχόμενου Herbert Diess από τον Thomas Schafer, ανασυντάσσεται το πλάνο των νέων ηλεκτρικών μοντέλων που θα εμπλουτίσουν την οικογένεια ID τα προσεχή χρόνια.
Ο Schafer έχει δηλώσει ότι το όνομα Golf είναι πολύ δημοφιλές για να σβήσει στη μετάβαση (και) της Volkswagen στην ηλεκτροκίνηση. Μέχρι στιγμής, πολλαπλά δημοσιεύματα ανέφεραν ότι κάτω από το ID.3, που είναι μέχρι στιγμής το πιο συμπαγές σε μέγεθος ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Wolfsburg, θα τοποθετηθεί το μικρότερο ID.Golf.
BUY NOW
Όμως, το βρετανικό περιοδικό Autocar κάνει λόγο για ένα Β-SUV με την ονομασία ID.2 και λίγο πιο «περιπετειώδη» εμφάνιση - στο πρώτυπο των παλαιότερων Alltrack. Θα είναι, δηλαδή, ένα συμπαγές ηλεκτρικό B-SUV που θα αποτελέσει το αντίστοιχο με το θερμικό T-Cross entry-level μοντέλο της γκάμας.
Και συμπληρώνει πως το μικρότερο αυτό ηλεκτρικό της οικογένειας ID δύναται να αποκτήσει και μια έκδοση «R» με δύο ηλεκτροκινητήρες -που θα την καθιστούν τετρακίνητη- και ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους, για να έρθει αντιμέτωπο με «καυτά» μικρά ηλεκτρικά όπως το Abarth 500e και το επερχόμενο Renault 5 Alpine.
Η έκδοση αυτή, αντίστοιχη του ηλεκτρικού Cupra Urban Rebel, πρακτικά θα αντικαταστήσει το κορυφαίο Golf R. Θα είναι παρεμφερές σε μέγεθος και υπόσταση με το ισπανικό αντίτυπο του γερμανικού ομίλου, και κατά συνέπεια θα βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB Entry που είναι κατάλληλη τόσο για SUV όσο και για hatchback αμαξώματα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Volkswagen έχει ανακοινώσει επίσημα ότι θα συνεχίσει τη σειρά των «καυτών» μοντέλων R και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, στην οποία η εταιρεία θα περάσει ολοκληρωτικά το 2030, και ότι σχεδιάζει πληθώρα τέτοιων σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το ίδιο σκοπεύει να κάνει και με τα εμβληματικά μοντέλα GTI, καθώς θεωρεί ότι η ιστορία αυτών των αρχικών είναι πολύ μεγάλη και πολύτιμη για να σβήσει. «Με ένα πολύ δυνατό έμβλημα μπορείς να ξοδεύεις λιγότερα [στο marketing] για να το κάνεις γνωστό», τόνισε σχετικά ο Schafer.
Κατά συνέπεια, το φημολογούμενο ID.2 R θα είναι πολύ πιο ισχυρό, και ικανό για σπορ οδήγηση, από ένα πιθανό ID.2 GTI, και φυσικά από τη βασική δικίνητη έκδοσή του. Θυμίζουμε ότι η Volkswagen διαθέτει ήδη τις ισχυρότερες και πιο σπορ εκδόσεις Χ στα ηλεκτρικά ID.4 X και ID.5 X, και σκοπεύει να κάνει το ίδιο και με μια αντίστοιχη έκδοση 329 ίππων (με drift mode, μάλιστα) του νέου ID.3. Όλα τα παραπάνω απομένει, πάντως να αποσαφηνιστούν από την ίδια τη Volkswagen.