Με το επερχόμενο -ενδεχομένως και μέσα στο 2024- Ioniq 3, και έπειτα με το Ioniq 2, η Hyundai θα επεκτείνει την «οικογένεια» ηλεκτρικών οχημάτων της με στόχο να καλύψει το κενό ανάμεσα στο Inster και στο Ioniq 5.
Όπως ανακοίνωσαν οι Κορεάτες στο περιθώριο της παρουσίασης του Ioniq 9 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, το νέο ηλεκτρικό hatchback θα αποτελέσει μια εναλλακτική στο νέο Kia EV3.
Το Ioniq 3 (όπως φέρεται ότι θα ονομάζεται) θα τοποθετηθεί κάτω από το Ioniq 5 αλλά πάνω από το νέο Inster, γεφυρώνοντας το κενό στην κατηγορία των συμπαγών ηλεκτρικών SUV/Crossover. Η Hyundai θα διατηρήσει τη σχεδιαστική της ταυτότητα, αλλά τεχνικά η βάση θα είναι ίδια με του νέου Kia EV3.
BUY NOW
Προς το παρόν δεν έχουμε δει ούτε πρωτόλεια σχέδια του Ioniq 3, όμως είναι πολύ πιθανό ότι θα ακολουθήσει τη μορφή ενός crossover όπως το Kia EV3, αλλά με πιο κομψή και λεπτή γραμμή. Αναμένεται να ενσωματώσει τα χαρακτηριστικά pixel φώτα της Hyundai, ίσως με μια οριζόντια λωρίδα στο εμπρός μέρος.
Η Hyundai έχει δεσμευτεί να βρει ισορροπία ανάμεσα στην αισθητική και την πρακτικότητα. Το Ioniq 3 θα προσφέρει χώρο για τέσσερις ενήλικες άνετα ή και πέντε, με λίγη καλή θέληση. Θα διαθέτει επίπεδο πάτωμα, με όλα τα χωροταξικά οφέλη που φέρνει αυτό.
Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πιο οικονομική αρχιτεκτονική 400V, αντί για την προηγμένη 800V του Ioniq 5, διατηρώντας έτσι τις τιμές ανταγωνιστικές. Αναμένεται να προσφέρει δύο επιλογές μπαταρίας, 58 kWh και 81 kWh, με αυτονομία που μπορεί να φτάσει τα 400 χιλιόμετρα. Η φόρτιση από 10% έως 80% θα διαρκεί περίπου 30 λεπτά.
Στο εσωτερικό, θα συναντήσουμε πιο παραδοσιακή διάταξη, με διπλές οθόνες και ξεχωριστό πάνελ για τον κλιματισμό. Χαρακτηριστικά όπως η συρόμενη κεντρική κονσόλα του Ioniq 9 μπορεί να προστεθούν, ενισχύοντας την πρακτικότητα.
Το Ioniq 3 αναμένεται να παρουσιαστεί πριν κλείσει το 2024, με την εμπορική διάθεση να ξεκινά λίγο αργότερα. Η τιμή του στην Ευρώπη πιθανότατα θα ξεκινά γύρω στις 36-37 χιλιάδες ευρώ για τη βασική έκδοση, ενώ οι πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις με μεγαλύτερη αυτονομία, μεγαλύτερες ζάντες, πανοραμική οροφή και κάμερες 360 μοιρών μπορεί να φτάσουν τις 48-50 χιλιάδες ευρώ.
Το Ioniq 2, ένα ακόμη μικρότερο μοντέλο, ενδέχεται να ακολουθήσει το 2026, ενώ στα μελλοντικά σχέδια της Hyundai περιλαμβάνονται τα μοντέλα με αριθμούς 1, 7 και 8 προκειμένου να ολοκληρώσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών προτάσεων.