Η χρονιά που έρχεται θα είναι πολύ σημαντική για την κορεάτικη μάρκα, καθώς θα φέρει μοντέλα για όλα τα γούστα.
Ποια μοντέλα αναμένεται να δούμε λοιπόν το 2025 με το σήμα της Hyundai; Ξεκινάμε προφανώς με το γερό της χαρτί εμπορικά – το Inster. Ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης στο οποίο ποντάρει πολλά. Έρχεται στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του έτους και ήδη έχει τιμές στην Ελλάδα -Δείτε εδώ.
Έχει μήκος 3,82 μέτρα, πλάτος 1,61 και ύψος 1,57 μέτρα, με μεταξόνιο στα 2,58 μέτρα, τιμή που εγγυάται ευρύχωρη καμπίνα για τέσσερις επιβάτες. Όσο για τον χώρο αποσκευών, είναι στα όχι εντυπωσιακά 280 λίτρα, όμως μπορεί να φτάσει τα 351 με τη δυνατότητα μετατόπισης της πίσω σειράς καθισμάτων προς τα εμπρός.
BUY NOW
Το νέο Inster θα προσφέρεται με δύο κινητήρες, έναν απόδοσης 97 αλόγων με μπαταρία 42 kWh που θα παρέχει αυτονομία περίπου 300 χιλιομέτρων και έναν απόδοσης 115 ίππων, στην έκδοση Long Range που εφοδιάζεται με μπαταρία 49 kWh, που επιτρέπει εκτιμώμενη αυτονομία 350+ χιλιομέτρων. Εδώ οι τιμές είναι άνω της αντίστοιχης βασικών ανταγωνιστών.
Ένα από τα δυνατά σημεία του Hyundai Inster θα είναι ο εξοπλισμός του, με πολυάριθμα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης. Την παράσταση θα κλέβουν στην καμπίνα οι δύο ψηφιακές οθόνες 10,25 ιντσών, με τη μία να αφορά τον πίνακα οργάνων και την άλλη την προβολή του περιεχομένου του συστήματος πολυμέσων.
Λίγο αργότερα, η Hyundai θα προσφέρει το Inster και σε έκδοση Cross. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, πρόκειται για μία έκδοση με crossover σχεδιασμό, που θα τεθεί αντιμέτωπη με μοντέλα όπως το Fiat Grande Panda.
Οι διαφορές σε σχέση με το Inster θα αφορούν μόνο το εξωτερικό. Με φαρδύτερους και πιο ορθογώνιους προφυλακτήρες, μαύρα προστατευτικά, ράγες οροφής αλλά και μία ενδιαφέρουσα χρωματική παλέτα αφού θα υπάρξει το αποκλειστικό χρώμα Amazonas Green Matte αλλά κι άλλα πέντε χρώματα, μερικά από τα οποία είναι διαθέσιμα με δίχρωμη μαύρη οροφή: Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl και Tomboy Khaki.
Αλλάζουμε άρδην μέγεθος και περνάμε στο IONIQ 9 που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Το «αδερφάκι» του Kia EV9 που έχει μήκος 5,06 μέτρα, πλάτος 1,98, ύψος 1,79 μέτρα και μεταξόνιο στα 3,13. Το τεράστιο μεταξόνιο του επιτρέπει να προσφέρει ένα πολύ ευρύχωρο εσωτερικό σε δύο διαφορετικές διαμορφώσεις: έξι και επτά καθίσματων, κατανεμημένα σε τρεις σειρές. Μάλιστα, στην εξαθέσια διάταξη, τα δύο καθίσματα στη δεύτερη θα μπορούν να περιστραφούν 180 μοίρες, δημιουργώντας ατμόσφαιρα lounge.
Το πορτμπαγκάζ είναι επίσης εξίσου μεγάλο, με χωρητικότητα 620 λίτρων σε κανονική διάταξη και της τρίτης σειράς καθισμάτων, οι οποία εκτοξεύεται στα 1.323 λίτρα με την τρίτη σειρά αναδιπλωμένη. Παράλληλα, υπάρχει κι ένας μικρός χώρος αποσκευών εμπρός, που είναι είτε 52, είτε 88 λίτρα, ανάλογα το σύστημα κίνησης.
Το IONIQ 9 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του Ομίλου Hyundai, με αρχιτεκτονική 800 volt. Θα προσφέρεται σε έκδοση ισχύος 218 αλόγων με την κίνηση στους πίσω τροχούς, μία με τετρακίνηση χάρη στη χρήση και δεύτερου ηλεκτροκινητήρα 95 αλόγων και την την απόλυτη AWD Performance, στην οποία κάθε άξονας έχει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 217 αλόγων.
Όλες με μπαταρία τύπου NMC (νικελίου, μαγγανίου και κοβαλτίου) ενεργητικής χωρητικότητας 110,3 kWh, που στην έκδοση με την κίνηση στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 620 χιλιομέτρων. Κι εδώ, στο ταμπλό υπάρχουν δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες 12 ιντσών, για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, το οποίο περιλαμβάνει τεχνολογίες αιχμής, όπως φωνητικό βοηθό με τεχνητή νοημοσύνη και ενημερώσεις OTA.
Και πάμε στο Initium. Ένα από τα μοντέλα που τράβηξαν την προσοχή στο περιθώριο του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Το είδαμε ως πρωτότυπο, όμως η Hyundai προγραμματίζει να λανσάρει και έκδοση παραγωγής προτού φύγει το 2025.
Πρόκειται για crossover που υιοθετεί τεχνολογία υδρογόνου, με αυτό το καύσιμο να δίνει ενέργεια στο ηλεκτροκινητήρα 204 αλόγων. Μάλιστα, στην πρωτότυπη εκδοχή του φέρει δύο δεξαμενές καυσίμου, που εξασφαλίζουν σύμφωνα με τον κατασκευαστή αυτονομία που φτάνει τα 650 χιλιόμετρα!
Τέλος, δεν θα μπορούσε να λείψει και ένα μοντέλο επιδόσεων κι αυτό θα είναι το IONIQ 6N που επίσης αναμένεται μέσα στο 2025. Με εντυπωσιακή σχεδίαση και στοιχεία που είδαμε στο πρωτότυπο RN22e.
Και δύο ηλεκτροκινητήρες που θα προσφέρουν 650+ ίππους αλλά δίχως εκπτώσεις στην αυτονομία που φημολογείται πως χάρη σε μπαταρία 84 kWh, θα φλερτάρει με τα 450 χιλιόμετρα.