Η BMW ετοιμάζει και έκδοση Touring για τη νέα i3 του 2026

BMW i3 Touring render

Με βάση το εντυπωσιακή πρωτότυπο Neue Klasse, η βαυαρική εταιρεία σχεδιάζει ήδη τη νέα ηλεκτρική i3, αλλά και την έκδοση estate της - και αυτή θα μπορούσε να ήταν η εμφάνισή της.

Η BMW ετοιμάζεται να λανσάρει την αρθρωτή πλατφόρμα Neue Klasse, δεκτική σε πολλά και διαφορετικά προηγμένα συστήματα κίνησης, το 2025 με το SUV iX3. Ένα χρόνο μετά, η εταιρεία του Μονάχου θα συνεχίσει την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό με το νέο sedan i3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, αυτή θα είναι η ηλεκτρική μετεξέλιξη της BMW Σειρά 3, και όχι ο διάδοχος του αρχέγονου ηλεκτρικού citycar BMW i3 της περασμένης δεκαετίας, που έκανε πραγματικότητα της μαζική ηλεκτροκίνηση για τους Βαυαρούς και όχι μόνο.

Βασισμένη στο πρωτότυπο Vision Neue Klasse του 2023, η i3 θα είναι ένα κλασσικό sedan τριών όγκων απέναντι στο μελλοντικό Audi A4 e-tron του 2026, αλλά οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα προσφέρεται και ως estate, με την ονομασία i3 Touring (NA1).

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Theottle φαντάστηκε -και παρουσίασε με τις εικόνες που βλέπετε- τα μελλοντικά i3, τόσο ως sedan όσο και ως Touring. Τα σχέδιά του παραμένουν πολύ κοντά στο πρωτότυπο Vision Neue Klasse, το οποίο ανατρέπει ορισμένους κώδικες του στυλ της BMW.

Η γρίλια έχει απλοποιηθεί και χωρίζεται σε δύο γυαλιστερά μαύρα πάνελ που ενσωματώνουν στα άκρα τους τα φώτα και την υπογραφή φωτός με διπλή λοξή γραμμή. Οι πλαϊνές ποδιές είναι ακόμα σε μαύρο σύνθετο υλικό, ενώ οι ζάντες του πρωτότυπου έχουν αντικατασταθεί εδώ από ζάντες του τρέχοντος καταλόγου της BMW, τις Style 954i.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW Vision Neue Klasse
BMW Vision Neue Klasse

Οι χειρολαβές των θυρών είναι πλέον ορατές και ενσωματωμένες. Πιο πάνω, η γραμμή των όμων έχει ανυψωθεί, ενώ ένα τρίτο παράθυρο έχει προστεθεί σε κάθε πλευρά. Στο πίσω μέρος, η πινακίδα κυκλοφορίας φιλοξενείται σε μια κεκλιμένη επιφάνεια κάτω από τη γραμμή των φωτιστικών σωμάτων που χωρίζεται από το σήμα της προπέλας του Μονάχου. Ο διαχύτης παραμένει εμφανής.

Παράλληλα, στο σχεδιασμό του station wagon ο Theottle επεφύλαξε έναν πολύ ιδιόμορφο σχεδιασμό της πίσω κολόνας, καθώς επέκτεινε την οροφή - η οποία καταλήγει σε ένα σπόιλερ σκαλισμένο στο κέντρο της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το χαμηλό ύψος και η έντονη προβολή των πίσω φώτων, όμως, δίνουν μια ελαφρώς συμπιεσμένη εμφάνιση στο πίσω μέρος, η οποία μπορεί να μην βρεθεί στο μοντέλο παραγωγής.

Το τελευταίο, σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα ξεκινήσει να παράγεται το Νοέμβριο του 2026 στο Μόναχο (Γερμανία) και στη συνέχεια στο Σαν Λουίς Ποτοσί του Μεξικού, από το 2027.

Εκτός από τις τυπικές εκδόσεις 20, 40 και 50, μερικές από τις οποίες θα προσφέρονται με την τετρακίνηση xDrive, η σειρά θα περιλαμβάνει μια παραλλαγή M60 αλλά και μια ηλεκτρική M3. Αλλά αυτά απομένει να επιβεβαιωθούν και από τους Βαυαρούς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ