Η βρετανική Longbow αναβιώνει το πνεύμα της Lotus Elise στην εποχή του ηλεκτρισμού

Longbow Roadster

Η νεοσύστατη Longbow παρουσίασε ένα sportscar σε coupe και ανοικτή εκδοχή, τα Speedster και Roadster, που συνδυάζουν την ηλεκτροκίνηση με το χαμηλό βάρος με στόχο της χαρά της οδήγησης.

Συγκεκριμένα, στόχος της εταιρείας είναι να κρατήσει το βάρος των αυτοκινήτων κάτω από τα 1.000 κιλά. Παρότι αυτό είναι υψηλότερο σε σχέση με την παλιά, θερμική φυσικά Lotus Elise, είναι πολύ χαμηλότερο από τα περισσότερα σύγχρονα EV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Speedster (χωρίς οροφή) θα ζυγίζει 895 κιλά, ενώ το Roadster (με σταθερή οροφή) θα είναι λίγο βαρύτερο. Αυτοί οι αριθμοί επιτυγχάνονται χάρη στο ελαφρύ αλουμινένιο σασί, με συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Οι στόχοι απόδοσης περιλαμβάνουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και αυτονομία έως 500 km (WLTP).

Η Longbow δεν είναι μια τυχαία startup. Οι τρεις συνιδρυτές της έχουν εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία και τα ηλεκτρικά οχήματα. Ο Daniel Davey, διευθύνων σύμβουλος της Longbow, έχει εργαστεί στην Tesla και συμμετείχε στο λανσάρισμα του Model 3.

Ο Mark Tapscott έχει εμπειρία από τις Tesla, Lucid και BYD, ενώ παλαιότερα εργάστηκε στην εξέλιξη της Lotus Elise. Η Jenny Keisu, τέλος, ήταν διευθύνουσα σύμβουλος της X Shore, μιας εταιρείας ηλεκτρικών σκαφών.

Ο Davey δηλώνει ότι στην εποχή της ηλεκτροκίνησης έχουμε χάσει κάτι σημαντικό, καθώς τα σύγχρονα σπορ αυτοκίνητα ζυγίζουν 1.500 κιλά ή και το διπλάσιο αν είναι ηλεκτρικά. Τονίζει ότι υπάρχει ανάγκη για ένα πιο οδηγοκεντρικό, ελαφρύ ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, προσβάσιμο σε όσους αγαπούν την οδήγηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν όλα πάνε σύμφωνα με το πλάνο της Longbow, τα δύο νέα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2026. Η τιμή του Speedster θα ξεκινά στη Βρετανία από περίπου 102.000 ευρώ και του Roadster από 77.000 ευρώ. Η παραγωγή θα είναι χειροποίητη, περιορισμένη σε μόλις 150 μονάδες για καθένα από τα δύο μοντέλα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ