Η ιαπωνική εταιρεία έχει επιβεβαιώσει από το 2021 την εξέλιξη ενός supersport ηλεκτρικού αυτοκινήτου, βασισμένου στο πρωτότυπο Electrified Sport, και πρόσφατα δέσμευσε το σήμα κατατεθέν LFA.
Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει ότι η Lexus έχει αποφασίσει οριστικά να αναβιώσει το ένδοξο αυτό όνομα από το παρελθόν της, καθώς το αίτημα της Toyota Motor Corporation προς το αμερικανικό γραφείο πατεντών για το όνομα LFA μπορεί να έγινε απλώς για να προστατεύσει αυτή την πνευματική της ιδιοκτησία.
Κατά συνέπεια, οι Ιάπωνες μπορεί να μην έχουν καν αποφασίσει ακόμη το όνομα του νέου τους ηλεκτρικού supercar, αλλά φαντάζει εξαιρετικά αμφίβολο ότι θα του αποδώσουν την –όχι και τόσο συναρπαστική στο άκουσμα- ονομασία Electrified Sport.
BUY NOW
Πέραν του ονόματος, η Lexus έχει επιβεβαιώσει ότι το σύστημα ηλεκτροκίνησης του νέου της supercar θα είναι τόσο εκρηκτικό που θα του εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερα από 2,5 δευτερόλεπτα. Επίσης, η χωρητικότητα της μπαταρίας του θα είναι αρκετή για αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων, χάρη και στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα που θα κρατήσουν χαμηλά το βάρος.
Πάντως, το πολυτελές παρακλάδι του ομίλου Toyota επιβεβαίωσε ότι από άποψη οδηγικής αίσθησης το ηλεκτρικό supercar θα υιοθετήσει πολλές από τις αρετές που συνόδευαν το θρυλικό LFA. Φυσικά συνδυάζοντάς τις με σύγχρονες τεχνολογίες, όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος της διεύθυνσης και το torque vectoring.
Προς το παρόν η Lexus δεν έχει αφήσει καμία ένδειξη για τον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων που θα γεννούν την εκρηκτική ισχύ του supercar. Φυσικά, το πιθανότερο σενάριο είναι να διαθέτει τουλάχιστον δύο ηλεκτρικά μοτέρ, από ένα σε κάθε άξονα, που θα το καθιστούν τετρακίνητο.
Όσο για τη μπαταρία του, η Lexus θα κατασκευάσει το ηλεκτρικό της supercar με τις προδιαγραφές των μπαταριών στέρεου τύπου, που εξελίσσει με πυρετώδεις ρυθμούς (και οι οποίες θα αποτελέσουν το επόμενο μεγάλο βήμα της ηλεκτροκίνησης). Όμως, οι μπαταρίες αυτές δεν θα είναι έτοιμες πριν το 2025, και αρχικά θα τοποθετηθούν σε υβριδικά αυτοκίνητα του ομίλου Toyota.
Θυμίζουμε ότι η Lexus έχει επιβεβαιώσει πως -μέσω του λογισμικού ελέγχου του συστήματος ηλεκτροκίνησης- η ηλεκτρική LFA θα προσομοιώνει την αίσθηση της αλλαγής σχέσεων του κλασσικού μηχανικού κιβωτίου.
Εκτός από το σήμα κατατεθέν LFA, η Lexus πέρσι δέσμευσε και το όνομα LFR. Το τελευταίο ενδεχομένως να προορίζεται για την έκδοση παραγωγής του εντυπωσιακού αγωνιστικού πρωτοτύπου Toyota GR GT3, που θα αποκτήσει έκδοση για νόμιμη χρήση στο δρόμο με το σήμα της Lexus. Προς το παρόν δεν υπάρχει, πάντως, καμία ένδειξη από την πλευρά των Ιαπώνων για το χρονοδιάγραμμα κατασκευής των δύο νέων σπορ αυτοκινήτων της Lexus.