Η Mercedes εξελίσσει πυρετωδώς ένα μεσαίο ηλεκτρικό sedan

Mercedes-Benz C-Class Electric

Η εταιρεία της Στουτγάρδης δοκιμάζει ήδη τα πρωτότυπα ενός αμιγώς ηλεκτρικού sedan της κατηγορίας C, στο μέγεθος της Mercedes C-Class, ως αντίπαλον δέος της BMW Neue Klasse.

Η κατηγορία των μεσαίων ηλεκτρικών οικογενειακών sedan αναπτύσσεται στην Ευρώπη, η BMW έκανε την κίνησή της με το πρωτότυπο Neue Klasse (που σύντομα θα μετασχηματιστεί σε έκδοση παραγωγής), και τώρα η Mercedes μπαίνει δυναμικά με ένα αντίστοιχο δικό της μοντέλο που εξελίσσει με ορίζοντα το 2026.

Η τρέχουσα γενιά της θερμικής Mercedes C-Class
Η τρέχουσα γενιά της θερμικής Mercedes C-Class
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο αυτό γερμανικό ηλεκτρικό sedan βασίζεται στην πλατφόρμα MB.EA Medium, που θα είναι απολύτως έτοιμη το 2025 και θα υποστηρίζει τα ηλεκτρικά sedan και SUV της Mercedes. Η πλατφόρμα αυτή δεν έχει σχέση με την ΜΜΑ στην οποία θα βασίζεται η νέα Mercedes CLA και δύο νέα συμπαγή ηλεκτρικά SUV που ετοιμάζονται στη Στουτγάρδη.

Με την MB.EA Medium το νέο C-sedan θα έχει ορισμένες θεμελιώδεις διαφορές από τα υπάρχοντα ηλεκτρικά, όπως η EQE. Οι διαφορές αυτές ξεκινούν ακόμα και από τη γενική σιλουέτα του αυτοκινήτου, καθώς στο νέο sedan το παρ-μπριζ θα μεταφερθεί λίγο πιο πίσω, σε πιο συνηθισμένο σημείο και με μικρότερη κλίση της εμπρός κολόνας.

Αυτό θα μεγαλώσει το μήκος του καπό, αν και όχι στο μέγεθος που έχει στις παραδοσιακές θερμικές Mercedes. Η επιλογή αυτή έγινε από τους σχεδιαστές προκειμένου να βελτιωθεί η ορατότητα των εμπρός επιβατών και να μειωθεί το μέγεθος του ταμπλό. Αυτά ήταν αιτήματα που συχνά λάμβανε η εταιρεία από τους πελάτες της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, σε αντίθεση με τον ενσωματωμένο στο αμάξωμα εμπρός προφυλακτήρα που έχουν οι σημερινές ηλεκτρικές Mercedes EQ, το νέο C-sedan θα έχει πιο παραδοσιακό σχεδιασμό του ρύγχους. Αντίθετα, από την πρώτη κολόνα και πίσω η σιλουέτα θυμίζει αρκετά τα υπάρχοντα EQ, με την ομαλή κλίση της τρίτης κολόνας και του πίσω τζαμιού.

Στο πνεύμα των κλασσικών οικογενειακών sedan, επίσης, θα επαναφέρει το κλασσικό πορτ-μπαγκάζ με την τυπική του πόρτα, αντί του ανοίγματος της πέμπτης θύρας στο στιλ ενός hatchback. Για το λόγο αυτό θα είναι μεγαλύτεροι και οι πίσω πρόβολοι.

Η νέα πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα τοποθέτησης ενός ή δύο ηλεκτροκινητήρων, καθώς και την τεχνολογία 800V για ταχύτερη φόρτιση και μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά δεν γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες ακόμα για το σύστημα ηλεκτροκίνησης του νέου γερμανικού sedan.

Όμως η μπαταρία αναμένεται να είναι βελτιωμένη σε σχέση με το βάρος και την ενεργειακή της πυκνότητα, και ήδη εργάζεται και ο τομέας Mercedes-AMG για την παραγωγή των πιο σπορ και δυναμικών / εκρηκτικών εκδόσεων με μεγάλους τροχούς, μεγαλύτερα φρένα και φυσικά με την τετρακίνηση από δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Η παρουσίαση αυτού του νέου ηλεκτρικού sedan της κατηγορίας C από τη Mercedes αργεί λίγο ακόμα, καθώς προέχουν τα SUV, αλλά θα πρέπει να αναμένεται μέχρι το 2026 για να συμπέσει με τον μεγάλο ανταγωνιστική, το sedan που θα προκύψει από τη BMW Neue Klasse.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ