Στα σκαριά το νέο smart fortwo -Όλες οι πληροφορίες για το νέο μικρό και ηλεκτρικό

smart fortwo

Η Smart βρίσκεται στη διαδικασία σχεδιασμού του #2, του μικρού ηλεκτρικού citycar που θα συνεχίσει την ιστορία του εμβληματικού Fortwo, όμως αναζητά τον τρόπο να μπορέσει να το κάνει επικερδές.

Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να υπάρξει κάποια συνέργεια με άλλη εταιρεία για να διαμοιραστεί το κόστος εξέλιξης και παραγωγής της πλατφόρμας στην οποία θα βασιστεί το Smart #2 - και φυσικά και το αντίστοιχο αυτοκίνητο της συνεργάτιδας εταιρείας.

Από τη στιγμή που θα βρεθεί ο τρόπος μείωσης του κόστους παραγωγής και κερδοφορίας της εταιρείας για το Smart #2, τότε άμεσα θα δωθεί το “πράσινο φως” για την προώθηση της παραγωγής του, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Smart Ευρώπης, Dirk Adelmann.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κεντρική φωτό: Ανεπίσημη ψηφιακή εικόνα της υποθετικής εμφάνισης του Smart #2. Πάνω: Το πρωτότυπο Smart Vision EQ Fortwo της Mercedes από το 2017
Κεντρική φωτό: Ανεπίσημη ψηφιακή εικόνα της υποθετικής εμφάνισης του Smart #2. Πάνω: Το πρωτότυπο Smart Vision EQ Fortwo της Mercedes από το 2017

Ο Adelmann επιβεβαίωσε στο αγγλικό περιοδικό Autocar ότι «δουλεύουμε πάνω σε αυτό, ήδη έχουν περάσει δύο μήνες από το τέλος [της παραγωγής] του τρέχοντος Fortwo. Θα ήταν σπουδαίο να είχαμε άμεσα το διάδοχό του - δεν τον έχουμε, αλλά δουλεύουμε πάνω σε αυτό».

Ο διοικητής του ευρωπαϊκού παρακλαδιού της Smart (η οποία ανήκει στους ομίλους της Daimler και της Geely) θεωρεί πως ένα τόσο συμπαγές διθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει εμπορικό μέλλον, κυρίως στην Ευρώπη, και ότι από αυτή την άποψη «βγάζει νόημα να το βγάλουμε προς πώληση».

Η τρέχουσα γενιά του Smart Fortwo έφτασε ήδη στο τέλος της παραγωγής της
Η τρέχουσα γενιά του Smart Fortwo έφτασε ήδη στο τέλος της παραγωγής της
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Fortwo αναμένεται -αν όντως τελικά οδεύσει προς την παραγωγή- να πάρει την ονομασία #2, λόγω φυσικά της ονομασίας του τρέχοντος προγόνου του. Αυτό θα προκαλέσει μια μικρή σύγχυση, διότι το ήδη υπάρχον #1 είναι ένα αρκετά πιο μεγάλο B-SUV.

Ο Adelmann δεν ανησυχεί για τη σύγχυση αυτή, λέγοντας ότι η εταιρεία δέσμευσε τον αριθμό 2 εσκεμμένα και ότι πρόκειται για έναν εμβληματικό αριθμό που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για τον διάδοχο του Fortwo.

Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι στην επερχόμενη διεύρυνση της γκάμας της Smart, οι μονοί αριθμοί θα χρησιμοποιούνται για τα αυτοκίνητα τύπου SUV, και οι ζυγοί αριθμοί για όλους τους υπόλοιπους τύπους αμαξωμάτων.

Ο Adelmann συμπλήρωσε, σχετικά με το επιχειρηματικό πλάνο του #2: «Η κατηγορία των citycars δεν είναι τεράστια στην Ευρώπη. Στην καλύτερή του χρονιά το Fortwo είχε περίπου 100.000 πωλήσεις, και αυτές δεν είναι αρκετές για να αποσβεσθεί η [νέα] πλατφόρμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν μοιράσεις την πλατφόρμα αυτή με συνεργάτες -κάτι που αξιολογούμε ακόμα- τότε μπορείς να μοιραστείς και το κόστος εξέλιξης, την παραγωγή κ.λπ. Και τότε θα αρχίσει να βγάζει νόημα. Το τελευταίο που θέλουμε είναι να κατασκευάσουμε ένα όχημα με το οποίο κανείς δεν θα κερδίζει χρήματα, διότι το όχημα αυτό δεν θα αντέξει για πολύ”.

Όπως γράφει το Autocar, ο πιο πιθανός συνεργάτης της Smart για την εξέλιξη της πλατφόρμας του μπορεί να έρθει μέσα από τη Geely, για την εξέλιξη του αντίστοιχου citycar Geometry Panda, που αν και τετραθέσιο θα έχει μήκος μόλις 3 μέτρων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ