Η σύγχρονη Ford Mustang του 1967 είναι ηλεκτρική και κοστίζει 420 χιλιάδες ευρώ

Ford Mustang Charge

Αυτή δεν είναι μια ηλεκτρική μετατροπή μιας Ford Mustang του 1967. Είναι ένα πολυτελές σύγχρονο EV, κατασκευασμένο εν λευκώ από την αγγλική Charge με το ακριβές σχέδιο ενός από τα πιο εμβληματικά muscle cars όλων των εποχών.

Η Charge Cars, που έχει την έδρα της στο Λονδίνο, εξασφάλισε από τη Ford Motor Company την άδεια να υιοθετήσει το κλασσικό σχέδιο της Mustang του 1967, για να δημιουργήσει την ηλεκτρική μετενσάρκωση ενός από τα πλέον αναγνωρίσιμα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η σύγχρονη ηλεκτρική Mustang, που θα κατασκευαστεί σε 499 αντίτυπα, είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο από την εταιρεία πριν από τρία χρόνια με τιμή που τότε είχε καθοριστεί στα 240.408 Ευρώ. Όμως τώρα, που η Charge παρουσίασε την έκδοση παραγωγής, η τιμή του αυτοκινήτου ανέβηκε στις 420.744 €.

Στο σύγχρονο δάπεδό της βασίζεται το μοντέρνο σύστημα ηλεκτροκίνησης και μια σειρά από προηγμένα υλικά και τεχνολογίες. Η γρίλια είναι φυσικά καλυμμένη, λόγω των περιορισμένων αναγκών ψύξης, τα φώτα είναι LED, τα χερούλια των θυρών βυθίζονται αυτόματα στις πόρτες και οι ζάντες έχουν εξειδικευμένο σχέδιο της Charge.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίστοιχο είναι το πνεύμα και στο εσωτερικό, όπου ο παλιός ωμός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από μια ψηφιακή οθόνη, καθώς δίπλα του στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η τεράστια, κάθετα τοποθετημένη οθόνη των πολυμέσων και της συνδεσιμότητας. Σε αντίθεση με το αμάξωμα, στον εσωτερικό διάκοσμο ελάχιστα σημεία θυμίζουν τη Mustang του 1967.

Ένα από αυτά είναι το τιμόνι, που όμως τώρα φιλοξενεί διακόπτες για το χειρισμό πολλαπλών συστημάτων. Τη θέση του επιλογέα ταχυτήτων έχουν πάρει τώρα τέσσερα κουμπιά για την επιλογή της μετάδοσης του ηλεκτρικού συστήματος στην κονσόλα μεταξύ των δύο μπροστινών καθισμάτων - η οποία δεν συνεχίζεται μέχρι το ταμπλό, κι έτσι απελευθερώνει έναν ενιαίο χώρο σε όλο το πλάτος της εμπρός σειράς. Το εσωτερικό, πάντως, επιδέχεται εξατομίκευσης από κάθε αγοραστή του αυτοκινήτου μεμονωμένα, με μια ευρεία γκάμα διαφορετικών επιλογών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα ηλεκτροκίνησης αποτελείται από μπαταρία χωρητικότητας 64 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες, που μεταμορφώνουν έτσι τη σύγχρονη Mustang της Charge σε τετρακίνητη. Η συνδυαστική τους απόδοση αγγίζει τους 544 ίππους και τα 1.500 Nm ροπής - διατηρώντας, κατά συνέπεια, το πνεύμα της ωμής ισχύος και των οδηγικών συγκινήσεων της αρχέγονης Mustang. Για την ακρίβεια, με τα δύο ηλεκτρικά του μοτέρ φτάνει από στάση τα 100 km/h σε σχεδόν 4,0 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με την Charge, η μπαταρία προσφέρει 322 χιλιόμετρα αυτονομίας - που είναι μια σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 200 χιλιόμετρα που είχε ανακοινώσει στην παρουσίαση του πρωτοτύπου το 2019. Ένα μειοενέκτημα, που μάλλον είναι σημαντικό για αυτοκίνητο που κοστίζει σχεδόν μισό εκατομμύριο Ευρώ, είναι πως η δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας δεν ξεπερνά τα 50 kW, σε ταχυφορτιστή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ