Έχοντας ήδη προκαλέσει ένα μικρό 'τσουνάμι' με το εντυπωσιακό SU7, το πρώτο της αυτοκίνητο, η Xiaomi ήδη εργάζεται πάνω στα δύο επόμενά της μοντέλα - και λέγεται ότι αυτά θα είναι ακόμα πιο προηγμένα.
Πιθανώς να έχετε ήδη δει το Video με το SU7 που παρκάρει μόνο του σε ένα πολυόροφο χώρο στάθμευσης στην Κίνα. Αυτό, φαίνεται, ήταν μόνο η αρχή για την Xiaomi, καθώς ο κινεζικός κολοσσός των ηλεκτρικών θέλει να πάει ακόμα παραπέρα τις αυτοκινητικές τεχνολογίες με τα δύο επόμενα αυτοκίνητα που εξελίσσει. Μάλιστα, το ένα εξ αυτών δεν είναι ηλεκτρικό.
Και τα δύο αυτά νέα Xiaomi είναι -φυσικά- SUV. Πρόσφατα ο κινεζικός Τύπος εντόπισε το πρώτο εξ αυτών, καμουφλαρισμένο, να κάνει δοκιμές εξέλιξης στην αχανή ασιατική χώρα, ενόψει του λανσαρίσματός του εκεί προς το τέλος του έτους ή στις αρχές του 2025.
BUY NOW
Προς το παρόν δεν του έχει δωθεί επισήμως ονομασία, αλλά εσωτερικά στην εταιρεία έχει τον κωδικό ΜΧ11. Αυτό το SUV θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα και τα ηλεκτρικά μέρη του SU7 - αλλά με βελτιωμένη αποδοτικότητα του ηλεκτροκινητήρα σε ποσοστό 98%.
Το τρίτο αυτοκίνητο που περιμένουμε από την Xiaomi -το 2026- είναι μεν επίσης SUV, αλλά όχι ηλεκτρικό. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το μέγεθός του, αλλά έχει γίνει γνωστό ότι ναι μεν θα κινείται από ηλεκτροκινητήρες, αλλά θα χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Έτσι, η αυτονομία του θα ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα.
Ο κινεζικός Τύπος λέει ότι η Xiaomi ετοιμάζει μια σειρά από νέες και εντυπωσιακές ηλεκτρονικές τεχνολογίες για το SUV αυτό, τόσο για την ασφάλεια -μέσω της υποβοήθησης της οδήγησης- όσο και για τη γενικότερη άνεση.
Με τον τρόπο αυτό, και με τις over-the-air αναβαθμίσεις, η Xiaomi θέλει να καρπωθεί το afermarket των ψηφιακών υπηρεσιών που αποδίδουν σημαντικά οφέλη στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Εσωτερικά στην κινεζική εταιρεία το πρόγραμμα του SUV αυτού έχει την κωδική ονομασία Kunlun. Δεν αποκλείται μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς η Xiaomi να μοιραστεί λίγες παραπάνω πληροφορίες για αυτό.
Πέραν των δύο νέων αυτών SUV, η εταιρεία βρίσκεται στη φάση εξέλιξης και της πιο ακραίας εκδοχής του ηλεκτρικού της sedan SU7. Για την ακρίβεια, με ένα εντυπωσιακό αεροδυναμικό kit, η έκδοση αυτή εθεάθη στις δοκιμές εξέλιξής της στη γερμανική πίστα του Nurburgring.
Φαίνεται πως η Xiaomi έχει στρέψει το βλέμμα της προς το ρεκόρ ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην “πράσινη κόλαση” του Nordschleife, μπαίνοντας στη μάχη που μαίνεται για το ρεκόρ αυτό μεταξύ του Tesla Model S Plaid και της Porsche Taycan Turbo GT. Κάτι τέτοιο είναι ικανό να δείξει ότι οι Κινέοι δεν φοβούνται ούτε τους καλύτερους του είδους.