Το επερχόμενο SUV υψηλών επιδόσεων GT X-Over της Alpine θα παράγεται από το 2025 στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Διέππη και θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες.
Η Alpine θα μεταλλαχθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική φίρμα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, έχοντας ήδη τρία ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων στα σκαριά. Ένα αυτά είναι και το Sport Activity Coupe με την ονομασία GT X-Over.
Η Alpine επιβεβαίωσε αυτές μέρες ότι θα κατασκευάσει το αντίπαλο δέος του Tesla Model Y στο εργοστάσιό της στη Διέππη, που αυτή την στιγμή παράγει το σπορ κουπέ A110.
BUY NOW
Τα σχέδια της Alpine για τον πλήρη μετασχηματισμό της σε εταιρεία με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, περιλαμβάνει ένα νέο κουπέ A110 που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Lotus, μια hot hatch έκδοση του νέου Renault 5 και φυσικά το κουπέ SUV GT X-Over.
Και τα τρία μοντέλα θα έχουν κυκλοφορήσει μέχρι το 2026, ενώ οι τρεις teaser εικόνες που έδωσε στην δημοσιότητα η Alpine μας προϊδεάζουν για την φιγούρα τους. Το πρώτο SUV της εταιρείας, το GT X-Over, διαθέτει κεκλιμένη γραμμή οροφής και αρκετά κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία της Alpine, όπως η διάταξη τετραπλού προβολέα.
Ο επικεφαλής μηχανικός της Alpine, Gilles le Borgne, ανέφερε στον βρετανικό Τύπο ότι το GT X-Over είναι πιθανό να διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικα. ΄”Για την πλατφόρμα CMF-EV θα διατηρήσουμε τον ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων μπροστά”, είπε, “και στο πίσω μέρος θα έχουμε μια μεγάλη έκπληξη. Θέλουμε να έχουμε λειτουργία torque vectoring, για πραγματικά εκπληκτικό χειρισμό και απόδοση, όπως αρμόζει στην Alpine. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό.” Με έναν μπροστινό κινητήρα 215 ίππων, σε συνδυασμό με ένα ζεύγος κινητήρων πίσω, αναμένεται η συνολική ισχύς να φτάνει κοντά στους 450 ίππους.
Ο Le Borgne επιβεβαίωσε ακόμα ότι συνεχίζεται η συνεργασία με τη Lotus για τον διάδοχο του A110, αλλά αρνήθηκε να δώσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες για την πρόοδο του εγχειρήματος.
Από την μεριά της, η Lotus επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα E-Sports που εξελίσσει για τον διάδοχό της Elise είναι κατάλληλη για μπαταρίες χωρητικότητας από 66,4 kWh έως 99,6 kWh, με διάταξη είτε στο πάτωμα είτε πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ