Ηλεκτρικό με 600 ίππους το νέο Audi RS6

Audi A6 e-tron

Υψηλές επιδόσεις αλλά και ένα φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ υπόσχεται η επόμενη γενιά του Audi RS6, η οποία επενδύει στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και στους 600 ίππους δύο ηλεκτρικών μοτέρ.

Η Audi, όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο, επιταχύνουν τη διαδικασία εξηλεκτρισμού των προτάσεων της, εντάσσοντας σε αυτή την προσπάθεια ακόμα και τα υψηλών επιδόσεων μοντέλα που μπορεί να συναντήσει κανείς στη σημερινή γκάμα της.

Θέση, λοιπόν, στη νέα-ηλεκτροκίνητη εποχή, διεκδικεί και το επιβλητικό σε διαστάσεις και προδιαγραφές Audi RS6 Avant, η επόμενη γενιά του οποίου πρόκειται να ακολουθήσει το πρόσφατο παράδειγμα του Audi RS E-Tron GT.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Audi A6 e-tron

O παραλληλισμός με το alter ego της Porsche Taycan μόνο τυχαίος δεν είναι, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η ισχύς του εμβληματικού station wagon πρόκειται να αγγίξει τα επίπεδα των 600 ίππων.

Η Audi έχει ήδη στα πλάνα της την ηλεκτρική εκδοχή του A6, η κορυφαία έκδοση του οποίου φτάνει τους 470 ίππους και τα 800 Nm ροπής και θα αποτελέσει έκπληξη αν η έκδοση με τα διακριτικά RS δεν υπερβεί τους 600 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής.

Όπως και στο πρόσφατο παρελθόν, έτσι και η ηλεκτρική εκδοχή του αυτοκινήτου θα είναι τετρακίνητη, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση το σύστημα μετάδοσης quattro θα διαμορφώνεται από την παρουσία των δύο ηλεκτροκινητήρων στους ισάριθμους άξονες μετάδοσης.

Audi A6 e-tron
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Audi RS6 Avant θα βασίζεται στη πλατφόρμα που έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία PPE και πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία δύο νέων ηλεκτροκίνητων SUV του ομίλου (βλέπε Audi Q6 E-Tron και Porsche Macan), εξασφαλίζοντας πλήθος προηγμένων τεχνολογικά χαρακτηριστικών, όπως η αερανάρτηση, η τετραδιεύθυνση και η δυνατότητα ταχυφόρτισης των συσσωρευτών με έως και 270 kW.

Μολονότι είναι πολύ νωρίς ώστε να μιλά κανείς για την αυτονομία ενός αυτοκινήτου το οποίο απέχει αρκετά χρόνια από τη γραμμή παραγωγής, με τα σημερινά δεδομένα του ανταγωνισμού και ειδικότερα των προτάσεων της Tesla, οποιοσδήποτε αριθμός μικρότερος των 700-800 χιλιομέτρων θα αποτελούσε αποτυχία για τους ανθρώπους της Audi.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ