Από την Καλιφόρνια με αγάπη, η Karma παρουσίασε στη φετινή Monterey Car Week το επόμενο βήμα στα ηλεκτρικά και υβριδικά SUV με την εντυπωσιακή σχεδιαστική σπουδή GT-UV.
Η Karma δεν μετρά πολλά χρόνια στην αυτοκίνηση, αλλά μέσα σε αυτά τα χρόνια πρόλαβε να βιώσει μια χρηματοοικονομική κρίση που ανάγκασε τους ιδρυτές της να μειώσουν το προσωπικό στα κεντρικά γραφεία της στο Irvine της Καλιφόρνιας πριν από μερικά χρόνια.
Το πρωτότυπο Karma Ivara, έτσι, σηματοδοτεί την επαναφορά της στο προσκήνιο, αποτελώντας την απαρχή μιας σειράς μοντέλων με τα οποία φιλοδοξεί να καθιερωθεί στην αυτοκίνηση.
BUY NOW
Η ιδέα πίσω από το Karma Ivara είναι να προσφέρει δύο εκδόσεις του ίδιου SUV, που να ανταποκρίνονται στις τάσεις της εποχής. Κινούνται και οι δύο στο 100% από ηλεκτρικό κινητήρα; η πρώτη είναι αμιγώς ηλεκτρική, και η δεύτερη μια παραλλαγή εκτεταμένης αυτονομίας στην οποία ένας βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως range extender για την επέκταση της αυτονομίας.
Το πρωτότυπο Karma Ivara Design Study φέρει επίσης την ονομασία "GT-UV", που σημαίνει Grand Touring Utility Vehicle: ένα υπερπολυτελές SUV που είναι περισσότερο προσανατολισμένο για την άσφαλτο, παρά για εκτός δρόμου διαδρομές.
Ο σχεδιασμός του Karma Ivara, αν και υπό μορφή σχεδιαστικής μελέτης, αντλεί στοιχεία από τη φιλοσοφία "Comet Line" της Karma. Αυτή ξεκινά με ένα χαμηλό, αιχμηρό ρύγχος χωρίς γρίλια, και συνεχίζεται με τις πολύ χαμηλές γραμμές του παρμπρίζ και του πίσω παραθύρου.
Το κάτω μέρος του αμερικανικού τετραθέσιου Sports-SUV ξεχωρίζει για την πολύ ιδιαίτερη και προηγμένη ματ επιφάνειά του, που μέσω μικροσκοπικής τμηματοποίησης είναι περισσότερο ανθεκτικό σε ζημιές και μικροζημιές.
Προς το παρόν είναι άγνωστο πότε προγραμματίζει η Karma να λανσάρει το Ivara στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, ακόμα και το πότε θα ξεκινήσει να το παράγει, αλλά οι φήμες κάνουν λόγο για το 2027 το νωρίτερο. Σε κάθε περίπτωση, αυτά θα γίνουν μετά τις πρώτες παραδόσεις του ηλεκτρικού coupe Kaveya και του ηλεκτρικού sedan Gyesera, το 2026.