Η εταιρεία της Sant’ Agata θα προμηθεύεται τους ηλεκτροκινητήρες των υβριδικών μονάδων ισχύος των Revuelto καιTemerario από τη θυγατρική της Mercedes, Yasa.
Τα τελευταία χρόνια, η Mercedes-Benz έχει επενδύσει -μέσω στης βρετανικής θυγατρικής της, Yasa- σημαντικά στην εξέλιξη των ηλεκτρικών κινητήρων της. Κι αυτό αφορά στους κινητήρες τόσο για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσο και για υβριδικά.
Η απηχήση των ηλεκτρικών μοτέρ της Yasa είναι τέτοια που ήδη προμηθεύονται ηλεκτροκινητήρες από αυτήν εταιρείες όπως η Pagani, η Aston Martin και ακόμα και οι Lotus. Και τώρα έρχεται άλλος ένας μεγάλος κατασκευαστής για να κάνει το ίδιο: τη Lamborghini.
BUY NOW
Σε πρώτη φάση η «Lambo» θα προμηθευτεί ηλεκτροκινητήρες που θα συνδυάσει με τις μονάδες εσωτερικής καύσης στα νέα της υβριδικά μοντέλα Revuelto και Temerario.
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης αυτών των μοντέλων (ο V12 της Revuelto και ο V8 της Temerario) εξελίσσονται από τη Lamborghini, και οι μηχανολόγοι της εταιρείας της Sant’ Agata θα τους συνδυάσουν με τους ηλεκτροκινητήρες της Yasa. Οι θερμικές μονάδες ισχύος θα βρίσκοται στον εμπρός άξονα των δύο αυτών supercars, και οι ηλεκτρικοί στον μπροστινό.
Η Yasa, που ιδρύθηκε το 2009, κατέχει ηγετική θέση στην τεχνολογία ηλεκτροκινητήρων, ενώ η Mercedes δεν έχει ακόμα χρησιμοποιήσει αυτούς τους κινητήρες στα δικά της μοντέλα.
Θα το κάνει για πρώτη φορά σε επερχόμενα μοντέλα Mercedes-AMG, και συγκεκριμένα στο σπορ αυτοκίνητο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα AMG.EA και θα αντικαταστήσει το AMG GT 4-Door Coupe. Όλα αυτά αφότου διατεθούν στην αγορά στις νέες Lamborghini.
Οι συγκεκριμένοι, νέοι κινητήρες της Yasa ζυγίζουν μόλις 17 κιλά και αποδίδουν 150 ίππους και 300 Nm ροπής - ενώ μπορούν να φτάσουν έως και τις 10.000 σ.α.λ.. Η Temerario θα διαθέτει έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα Yasa στον πίσω άξονα, αλλά για τη Revuelto ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα θα προέρχεται από τη Mahle.