Το Volkswagen ID.1 θα έχει μέγεθος σουπερμίνι και θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα και την τεχνολογία του μεγαλύτερου ID.3.
Η Volkswagen ανεβάζει ρυθμό και ετοιμάζεται για την παρουσίαση αρκετών ηλεκτρικών μοντέλων. Μέσα σε αυτά είναι και το πολυαναμενόμενο ID.1 που θα κατασκευάζεται στην Ισπανία και θα έχει τιμή περίπου 20.000 ευρώ.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μας είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο ενός αστικού ηλεκτρικού μοντέλου, το ID. Life, στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, αλλά σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα η ομάδα σχεδιασμού του αυτοκινήτου είχε επιστρέψει στο ατελιέ της για να διαφοροποιήσει τη ρετρό εμφάνισή του με πιο φουτουριστικά στοιχεία.
BUY NOW
Το σκίτσο που έδωσε στην δημοσιότητα η Volkswagen μας δείχνει μια εντελώς διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση για το νέο μικρό ηλεκτρικό της μοντέλο, με την απλοϊκή και πιο τετράγωνη σιλουέτα του ID. Life να αποκτά περισσότερες καμπύλες και αιχμηρό εμπρός μέρος. Δεν είναι τυχαίες όμως οι αλλαγές, καθώς τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα πρέπει να έχουν ταυτότητα στην σχεδίαση του εμπρός μέρους για μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.
Το νέο αστικό ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι μεγέθους Polo, θα ονομάζεται κατά πάσα πιθανότητα ID.1, και θα χρησιμοποιεί μια μικρότερη εκδοχή της πλατφόρμας του ID.3 (MEB Entry). Το μήκος του θα είναι μειωμένο κατά 10 περίπου εκ. και αναμένεται να προσφέρεται με κίνηση στον εμπρός άξονα από το ηλεκτρομοτέρ των 231 ίππων του ID. Life concept.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε ανακοινώνει η Volkswagen για το συγκεκριμένο ηλεκτρικό πρωτότυπο, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 62 kWh και προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χλμ.
Η παραγωγή του ηλεκτρικού μοντέλου της Volkswagen θα ξεκινήσει το 2025 στην Ισπανία, με τον Όμιλο Volkswagen να ετοιμάζει ήδη μια τεράστια επένδυση 10 δισεκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου μπαταριών στην περιοχή του Sagunto για την προμήθεια των εργοστασίων στο Martorell και την Pamplona.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, ανέφερε σε πρόσφατες δηλώσεις ότι, “Ήταν λογικό να εισέλθουμε στην ηλεκτροκίνηση πρώτα από τις μεγάλες κατηγορίες και μετά προς τα κάτω, αλλά μέχρι το 2025 πιστεύουμε ότι θα είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα αυτοκίνητο μεγέθους Polo”, είπε. “Έχουμε μια νέα γενιά μπαταριών και πέρα από τις αυξήσεις των τιμών στις πρώτες ύλες, το κόστος θα μειωθεί λόγω αυξημένης παραγωγής. Υπάρχει ζήτηση στην αγορά και επιπλέον, περιθώριο κέρδους για τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα“.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ