Νέο Opel Vivaro-e Hydrogen: Ηλεκτρικό με fuel cells

Opel Vivaro-e Hydrogen 2021 κυψέλες υδρογόνου

Στις επαγγελματικές εκδόσεις του Opel Vivaro έρχεται να προστεθεί και το Vivaro-e Hydrogen που τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου.

Για τους επαγγελματίες που χρειάζονται γρήγορο ανεφοδιασμό σε συνδυασμό με κινητικότητα μηδενικών ρύπων, η Opel παρουσίασε το plug-in ηλεκτρικό Vivaro-e Hydrogen σε έκδοση με κυψέλες υδρογόνου.

Το Opel Vivaro-e Hydrogen φέρει ακριβώς τον ίδιο χώρο φόρτωσης με τις diesel και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του, ο οποίος φτάνει έως τα 6,1 κ.μ. -διαθέσιμο σε μήκη από 4,95 και 5,30 μέτρα.

Το Vivaro-e Hydrogen χρειάζεται μόνο τρία λεπτά για ανεφοδιασμό με υδρογόνο, όσο περίπου χρειάζεται και ένα μοντέλο με συμβατικό μοτέρ βενζίνης ή diesel. Σύμφωνα με την Opel, η αυτονομία ξεπερνά τα 400 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.

"Το υδρογόνο μπορεί να παίξει κομβικό ρόλο σε ένα ολοκληρωμένο και αποδοτικό ενεργειακό σύστημα στο μέλλον, απαλλαγμένο από ορυκτά καύσιμα", δήλωσε ο Michael Lohscheller, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρίας και πρόσθεσε: Έχουμε πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στην τεχνολογία οχημάτων κυψελών καυσίμου. Δεν υπάρχει σχεδόν άλλο σύστημα πρόωσης στον κόσμο που να προσφέρει το συνδυασμό μηδενικών ρύπων, μεγάλης αυτονομίας και χρόνου ανεφοδιασμού μόλις τριών λεπτών."

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρεις δεξαμενές υδρογόνου έχουν αντικαταστήσει τις μπαταρίες της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης με το σύστημα να αποτελείται επίσης από κυψέλη καυσίμου 45 kW αλλά και μία μικρή μπαταρία χωρητικότητας 10,5 kWh. Η κυψέλη μπορεί να παράγει αρκετή ισχύ για συνεχή οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η μπαταρία, που βρίσκεται κάτω από τα εμπρός καθίσματα, υποστηρίζει τη μέγιστη ισχύ όταν χρειάζεται, για παράδειγμα στην εκκίνηση και κατά τη επιτάχυνση.

Η μπαταρία επιτρέπει επίσης ανατροφοδοτική πέδηση, με το Vivaro να μπορεί να φορτίσει την μπαταρία του και σε σταθμό για αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 50 χλμ. σύμφωνα με τους Γερμανούς.

Το Vivaro-e Hydrogen θα κατασκευάζεται από την Opel Special Vehicles (OSV) στο Rüsselsheim, εκεί όπου βρίσκεται και το παγκόσμιο Κέντρο Εξειδίκευσης για το Υδρογόνο και τις Κυψέλες Καυσίμου (Competence Centre for Hydrogen & Fuel Cells) του ομίλου Stellantis. Η παράδοση των πρώτων οχημάτων σε εταιρικούς πελάτες (fleet) αναμένεται το ερχόμενο φθινόπωρο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ