Ο πρόεδρος της Toyota ετοιμάζεται να φορέσει ξανά την αγωνιστική φόρμα και το κράνος του, για να λάβει μέρος με την υδρογονοκίνητη αγωνιστική Corolla στον αγώνα αντοχής της Suzuka της Ιαπωνίας.
Ο συμβολική κίνηση του Akio Toyoda συνδυάζει τις δύο μεγάλες επενδύσεις που κάνει ο ιαπωνικός γίγαντας της αυτοκίνησης σε δύο τομείς: στο υδρογόνο ως καύσιμο του μέλλοντος, και στο σπορ δυναμισμό των αυτοκινήτων της μέσω της Toyota GR (Gazoo Racing). Ο συνδυασμός των δύο, δε, σε ένα αγνό αγωνιστικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων, ακούγεται σαν ένα ιδιαίτερα καλό νέο.
Είναι προφανές ότι η Toyota δείχνει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το υδρογόνο (αντί για την ηλεκτροκίνηση), προφανώς θεωρόντας ότι μεσοπρόθεσμα θα λυθούν τα προβλήματα διανομής και θα πληθαίνουν τα σημεία ανεφοδιασμού. Και το ταχύτερο πεδίο εξέλιξης των νέων τεχνολογιών είναι το motorsport.
BUY NOW
Ακριβώς για αυτό το λόγο η υδρογονοκίνητη Corolla έχει ήδη συμπληρώσει αρκετούς αγώνες αντοχής στην Ιαπωνία μέχρι στιγμής. Μετά από καθέναν από αυτούς, αναλύοντας τα δεδομένα οι μηχανικοί προχωρούν σε βελτιώσεις, επιλύουν όποια προβλήματα εμφανίστηκαν και ενισχύουν τις όποιες αδυναμίες αξιοπιστίας.
Η τροποποίηση της αγωνιστικής Toyota Corolla για να υποδεχθεί τις κυψέλες υδρογόνου δεν ήταν ιδιαίτερα περίπλοκη. Οι Ιάπωνες πήραν τέσσερα ρεζερβουάρ υδρογόνου από το Mirai και τα τοποθέτησαν στο πίσω μέρος της αγωνιστικής Corolla. Και, έπειτα, έκαναν μικρές αλλαγές στο σύστημα τροφοδοσίας και ανάφλεξης του τρικύλινδρου κινητήρα 1.6 λίτρου, που προέρχεται από το GR Yaris.