Γιορτάζοντας το «απόλυτο test drive στον κόσμο», η Ford ξεκινά τις πωλήσεις του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Explorer στην Ευρώπη.
Χρησιμοποιώντας το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer, η γνωστή εξερευνήτρια Lexie Alford κατέκτησε σήμερα το επίσημο ρεκόρ του πρώτου ανθρώπου που έκανε τον γύρο του κόσμου με ηλεκτρικό όχημα. Για να γιορτάσει το όλο εγχείρημα, γνωστό ως Charge Around The Globe, η Ford επιβεβαίωσε τόσο τις τιμές όσο και τις προδιαγραφές της γκάμας του νέου EV της. Έτσι, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έκανε τον γύρο του κόσμου, είναι τώρα διαθέσιμο για παραγγελία σε πελάτες που είναι έτοιμοι για τις δικές τους εξορμήσεις, είτε μικρές είτε μεγάλες.
Διασχίζοντας τη γραμμή τερματισμού του ταξιδιού τους στη Νίκαια της Γαλλίας, η Lexie Alford και το νέο Explorer ηγήθηκαν ενός κομβόι εμβληματικών οχημάτων της Ford, πλαισιωμένων από τρέχοντα μοντέλα της, που διαμορφώνουν το όραμα για τη μελλοντική κατεύθυνση της εταιρείας.
BUY NOW
Στο απίστευτο ταξίδι του, το νέο Ford Explorer διέσχισε 6 ηπείρους, πέρασε από 27 χώρες και διένυσε περισσότερα από 30.000 χιλιόμετρα, όλα καταναλώνοντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια. Αντιμετωπίζοντας τόσο τις διακοπές ρεύματος στην Αφρική και την έλλειψη υποδομών φόρτισης στην έρημο Atacama της Χιλής, όσο και περιβάλλοντα με αδιαμόρφωτους δρόμους, ορεινά περάσματα και συνθήκες παγετού, το νέο Ford Explorer απέδειξε μέσα από το επίτευγμα αυτό τι ακριβώς μπορεί να πραγματοποιήσει κανείς με ένα ηλεκτρικό όχημα.
Το νέο Explorer είναι το πρώτο επιβατικό EV της Ford που εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, συνδυάζοντας στοιχεία όπως η γερμανική μηχανολογία, το αμερικανικό στυλ και οι κορυφαίες στάνταρ προδιαγραφές που περιλαμβάνουν ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης με μπαταρία για μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά την οδήγηση - και αυτονομία έως και 602 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Το Ford Explorer διατίθεται με μία επιλογή συστημάτων μετάδοσης κίνησης με έναν κινητήρα εγκατεστημένο στους πίσω τροχούς (RWD) ή εναλλακτικά με δύο κινητήρες και κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD). Και οι δύο διατάξεις χρησιμοποιούν μια μπαταρία ιόντων λιθίου νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) εκτεταμένης χωρητικότητας (extended range) που επιλέχθηκε για την ενεργειακή της πυκνότητα, την ισχύ και την απόδοση της σε ευρωπαϊκά κλίματα - από τη Σκανδιναβία έως και τη Μεσόγειο.
Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer μπορεί να επιταχύνει ταχύτερα από ένα Focus ST, καθώς η ισχύς των 340 PS εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα στην έκδοση AWD και ικανότητα ρυμούλκησης έως και 1.200 κιλών. Και όλα αυτά με την απρόσκοπτη χρήση ενός εντελώς αθόρυβου, αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η όλη εμπειρία γίνεται ακόμα πιο απολαυστική χάρη στις κορυφαίες στάνταρ προδιαγραφές του νέου Ford Explorer. Εκτός από τα περίπου 470 λίτρα συνολικού αποθηκευτικού χώρου, συμπεριλαμβανομένου του MegaConsole των 17 λίτρων και του My Private Locker που βρίσκονται στην καμπίνα, όλες οι εκδόσεις του νέου Explorer διαθέτουν συνδεδεμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC Move 2 με ρυθμιζόμενη κεντρική οθόνη αφής 14,6 ιντσών, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε γωνία 30 μοιρών.
Στον βασικό εξοπλισμό του νέου EV της Ford περιλαμβάνονται επίσης θερμαινόμενο τιμόνι και εμπρός καθίσματα, κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ και ασύρματη φόρτιση κινητού. Το πρωτοποριακό εσωτερικό του νέου Explorer περιλαμβάνει σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και μια κομψή soundbar ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν τον ήχο που παίζουν συσκευές που είναι συνδεδεμένες ασύρματα μέσω Android Auto και Apple CarPlay.
Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer - το πρώτο όχημα που θα συναρμολογείται στην Κολωνία, στο Ford Cologne EV Centre, μετά από επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων - θα διατίθεται από 43.700 ευρώ με την μπαταρία τυπικής χωρητικότητας Standard Range (35.700 ευρώ με την κρατική επιδότηση - διαθέσιμο για παραγγελία αργότερα μέσα στη χρονιά) και από 48.700 ευρώ με την μπαταρία εκτεταμένης χωρητικότητας Extended Range (40.700 ευρώ με την κρατική επιδότηση - άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία).