H εταιρεία του Wolfsburg προχωρά γοργά τα πλάνα του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας της, εξελίσσοντας μεταξύ άλλων το συμπαγές ID.2 X, το ηλεκτρικό Tiguan και ένα μεγάλο SUV για την κορυφή της γκάμας.
Η Crossover εκδοχή του ID.2 -του νέου ηλεκτρικού πόλης που θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας- είναι ενδεχομένως η πιο ενδιαφέρουσα για την ελληνική αγορά και το πρώτο από τα τρία νέα ηλεκτρικά SUV που αναμένουμε -το 2026- από τη Volkswagen μέσα στη δεκαετία.
Θα αποτελεί την ηλεκτρική παραλλαγή του T-Cross και θα βασίζεται στο πρωτότυπο ID.2All που παρουσίασε πρόσφατα η γερμανική εταιρεία, και φυσικά στην ίδια πλατφόρμα με το ID.2. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, θα έχει μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα και συνεπώς θα είναι αποκλειστικά εμπροσθοκίνητο.
BUY NOW
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ιδιαίτερης εμπορικής σημασίας είναι το αναμενόμενο ηλεκτρικό Tiguan που θα έρθει κάποια στιγμή στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Φημολοφείται ότι αυτό θα διατηρήσει τις παραδοσιακές σχεδιαστικές γραμμές του Tiguan και δεν θα κλίνει προς τα μοντέρνα αισθητικά πρότυπα της οικογένειας ID και των ID.4 και ID.5.
Παράλληλα, ακούγεται ότι θα διαθέτει -εκτός από πενταθέσια- και επταθέσια έκδοση, καθώς και ότι θα διατίθεται αποκλειστικά με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση με βάση την καινούρια πλατφόρμα ΜΕΒ+ που εξελίσσει η VW με ορίζοντα το 2026.
Το δάπεδο θα διαθέτει τη νέας τεχνολογίας μπαταρία ενοποιημένων κυψελών, η οποία θα είναι έτοιμη το 2025, και σε συνδυασμό με την προηγμένη τεχνολογία του δαπέδου η αυτονομία θα αγγιζει τα 500 χιλιόμετρα και η φόρτιση θα είναι πολύ ταχύτερη σε σχέση με το ID.4.
Παρότι το ηλεκτρικό Tiguan φαίνεται να μπαίνει στα εμπορικά «ύδατα» των ID.4 και ID.5, o διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Thomas Schafer υποστηρίζει το αντίθετο: ότι μπορούν και τα τρία μοντέλα να συνυπάρξουν διότι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Εξάλλου, μαζί με το ηλεκτρικό Tiguan θα συνυπάρχει και η νέα του γενιά με θερμικούς / υβριδικούς κινητήρες.
Το τρίτο ηλεκτρικό που ετοιμάζει η VW είναι ένα μεγάλο και πολυτελές Crossover/SUV που τοποθετείται -από άποψη μεγέθους- ανάμεσα στα Tiguan και Touareg. Αποτελεί, στην ουσία, τη μετεξέλιξη του Project Trinity από Sedan σε SUV -βάσει την επιθυμίας του Schafer- και θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP) που εξελίσσουν οι Audi-Porsche.
Το μεγαλύτερο και κορυφαίο της γκάμας των ηλεκτρικών SUV της Volkswagen θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία αυτονομίας που θα πλησιάζει τα 700 χιλιόμετρα. Η πλατφόρμα SSP είναι αρχιτεκτονικής 800-volt που επιτρέπει τάχιστη (άνω των 350 kW) αλλά και αμφίδρομη φόρτιση - κι επιπλέον, όπως αναφέρει η VW, παρέχει τη δυνατότητα αφομοίωσης τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.
Διαβάστε επίσης: