Η νέα γενιά του ηλεκτρικού hatchback της Volkswagen θα παρουσιαστεί επίσημα τις προσεχείς εβδομάδες, με -περιορισμένες- σχεδιαστικές αλλαγές και αναβαθμίσεις των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Οι αισθητικές παρεμβάσεις επικεντρώνονται κυρίως στο ρύγχος, το οποίο θα αποκτήσει λίγο πιο έντονες γραμμές και σπορ προανατολισμό. Οι πλευρές και το πίσω μέρος θα έχουν μόνο ανεπαίσθητες αλλαγές, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για το λογισμικό του συστήματος πολυμέσων και συνδεσιμότητας, στο εσωτερικό.
Κατ' αρχήν, η κεντρική οθόνη των 12 ιντσών θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Το software ανανεώθηκε στην απεικόνιση της λειτουργίας της φόρτισης, έγινε πιο εύχρηστο στον προγραμματισμό της διαδρομής, και μπορεί πλέον να δέχεται over-the-air αναβαθμίσεις. Ακόμη, η VW εισήγαγε νέες λειτουργίες σχετικά με κάποια συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το Intelligent travel assist και το Park assist plus.
BUY NOW
Το πρώτο λαμβάνει πλέον πληροφορίες από τη βάση δεδομένων του cloud -που αποθηκεύονται από άλλα οχήματα- ώστε να παρέχει ακριβείς πληροφορίες για δρόμους όπου είναι ελλιπής η σήμανση. Το Park assist, παράλληλα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα αποθήκευσης πέντε κινήσεων μανούβρας για το παρκάρισμα, και τις εκτελεί αυτόματα σε μικρό χρονικό διάστημα ελέγχοντας το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι - πάντα με τον οδηγό στη θέση του.
Το ανανεωμένο Volkswagen ID.3 θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια του Σβίκαου και της Δρέσδης. Η παρουσίασή του θα γίνει τις προσεχείς εβδομάδες, δυόμισι χρόνια μετά το ντεμπούτο της πρώτης και τρέχουσας γενιάς του, και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν το τελευταίο τρίμηνο της φετινής χρονιάς.
Σύμφωνα με όσα πληροφορεί η Volkswagen τους επίδοξους αγοραστές του ID.3, ειδικές παραγγελίες του αυτοκινήτου μέσω του διαμορφωτή (configurator) στην ιστοσελίδα της θα παραδοθούν το τελευταίο τρίμηνο του 2023 «λόγω της τρέχουσας κατάστασης με τους ημιαγωγούς και άλλα αποθέματα».
Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές θα παραλάβουν το ανανεωμένο μοντέλο, το οποίο -σύμφωνα πάντα με την πληροφόρηση της Volkswagen- θα διαφοροποιείται στο υλικό επένδυσης του τιμονιού (που αντί για δερμάτινο θα είναι από ένα βιώσιμο οικολογικό δέρμα), καθώς και στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά WLTP που ενδεχομένως θα είναι κατά 2% αυξημένη λόγω των αλλαγών.